נתניהו בישיבת הממשלה: "ננצל את הפגרה כדי לנסות להגיע להסכמות"

בפתח ישיבת הממשלה, נתניהו הבהיר כי הוא ינצל את פגרת הקיץ כדי להגיע להסכמות עם האופוזיציה: "מקווה שהפעם ידינו המושטת לא תישאר באוויר" | על איומי נסראללה: "ביום מבחן הוא ימצא אותנו עומדים יחד"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 30/07/23 11:40 יב באב התשפג

נתניהו בישיבת הממשלה: "ננצל את הפגרה כדי לנסות להגיע להסכמות"
צילום: עמיאל ירחי

בפתח ישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר (א'), ראש הממשלה, בנימין נתניהו הבהיר כי הוא ינצל את פגרת הקיץ כדי להגיע להסכמות עם האופוזיציה בנוגע לחקיקת הרפורמה המשפטית. "ננצל את פגרת הקיץ כדי לנסות להגיע להסכמות בתוכנו", אמר נתניהו, "אני מקווה שהפעם ידינו המושטת לא תישאר באוויר, אפשר להגיע להסכמות, צריך להגיע להסכמות ורוב גדול מאוד בציבור מבין את האמת הפשוטה הזאת".

צילום: עמיאל ירחי

ראש הממשלה התייחס בישיבה גם לאיומיו של מזכ"ל ארגון חיזבאללה, חסן נסראללה, שאמר כי "ארגונו ערוך לכל פעולה ישראלית". "אנחנו לא מתרשמים מאיומי הבונקר שלו. ביום מבחן הוא ימצא אותנו עומדים יחד, כתף אל כתף. גם נסראללה יודע שלא כדאי לו ולא כדאי ללבנון להעמיד אותנו במבחן זה", אמר נתניהו. 

נסראללה

"לא מתרשמים מאיומי הבונקר שלו". נסראללה צילום: צילום מסך מתוך "נאום השיעולים"

גלנט: זה מה שנעשה אם בגץ יפסול את חוק עילת הסבירות

בטרם ישיבת הממשלה, שר הביטחון, יואב גלנט נשאל האם הוא יכבד את פסיקת בג"ץ במידה וזה יחליט לפסול את החוק לצמצום עילת הסבירות שאושר בשבוע שעבר במליאה. "מדינת ישראל היא מדינת חוק דמוקרטית, אנחנו נפעל על פי החוק", אמר גלנט.

כמו כן, בכניסה לישיבת הממשלה, נשאל השר דודי אמסלם אם יש מרד בליכוד והשיב כי אף פעם לא היה מצב כזה במפלגה: "הליכודניקים אף פעם לא יוצאים נגד ראש המפלגה שלהם גם אם יש ויכוחים. הם מיישרים קו עם החלטות הסיעה", אמר אמסלם.

צילום: עמיאל ירחי