נתניהו פונה לבית החולים - ישיבת הממשלה תידחה

ראש הממשלה פונה במהלך השבת לבית החולים לאחר שחש ברע, הבדיקות הראשוניות יצאו תקינות, נתניהו יישאר להשגחה, ישיבת הממשלה תידחה ליום שני. נתניהו בסרטון מבית החולים: "מרגיש טוב מאוד, מודה לכולם על הדאגה" | לפיד: "תרגיש טוב"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 15/07/23 20:43 כו בתמוז התשפג | עודכן בתאריך 15/07/23 23:03

נתניהו פונה לבית החולים - ישיבת הממשלה תידחה
נתניהו, פונה לבית החולים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נתניהו אושפז במהלך השבת לאחר שחש ברע בעת ששהה עם משפחתו בביתם בקיסריה. מלשכתו נמסר כי ככל הנראה מדובר בהתייבשות וכי ראש הממשלה בילה אתמול (ו') בכנרת בשעות החום. היום הוא התלונן על סחרחורת קלה ובהמלצת רופאו האישי, ד"ר צבי  ברקוביץ, הגיע למיון המרכז הרפואי שיבא. בהמשך מסר ד"ר ברקוביץ' כי מצבו של נתניהו "טוב ויציב, הוא עובר בדיקות".

המסר של נתניהו מבית החולים צילום: לשכת ראש הממשלה

ממשיך לעבור בדיקות שגרתיות נוספות

הבדיקות הראשוניות יצאו תקינות ולא נמצא שום ממצא כאשר ההערכה הראשונית היא התייבשות.  בהמלצת הרופאים ראש הממשלה ממשיך לעבור בדיקות שגרתיות נוספות. נתניהו עצמו פרסם סרטון מבית החולים בו הוא משתף במצבו ומודה לרופאים. בתוך כך, נתניהו יישאר בבית החולים להשגחה וישיבת הממשלה שתוכננה ליום ראשון כרגיל, תידחה ליום שני.

בית חולים תל השומר, נתניהו נשאר לבדיקות

בית חולים תל השומר, נתניהו נשאר לבדיקות צילום: Omer Fichman/FLASH90

"אני מרגיש טוב מאוד, מודה לכולם על הדאגה" אמר. "ביליתי עם רעייתי בכנרת בשמש בלי כובע ומים לא רעיון טוב. רוצה להודות לכולכם על הדאגה ולצוותים הרפואיים בשיבא שבדקו אותי ברוך השם מרגיש מאוד טוב".

באופוזיציה איחלו רפואה שלמה

הנשיא הרצוג הגיב לאשפוזו של ראש הממשלה וכתב: "בריאות טובה לראש הממשלה בנימין נתניהו. שוחחתי איתו ושמחתי לשמוע שמצבו טוב ואני מאחל לו רפואה שלמה". גם באופוזיציה איחלו רפואה שלמה, לפיד כתב: "מאחל לראש הממשלה נתניהו רפואה שלמה ובריאות טובה. תרגיש טוב" וליברמן הוסיף: "רפואה שלמה, רק בריאות". מרב מיכאלי בירכה את ראש הממשלה בבריאות.