השר החרדי חשף: זו הקדנציה האחרונה של בכנסת

שר הפנים והבריאות משה ארבל אמר במהלך שיחות סגורות כי בתום הקדנציה הקרובה, הוא מעוניין לפרוש מהחיים הפוליטיים: "אינני מעוניין להתקבע בתפקיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/23 07:38 יח בתמוז התשפג

השר החרדי חשף: זו הקדנציה האחרונה של בכנסת
משה ארבל, יפרוש מהחיים הפוליטיים, צילום: Revkin Fenton/Flash90

שר הפנים ושר הבריאות מטעם סיעת ש"ס, משה ארבל, יצא במהלך שיחות סגורות בהודעה מפתיעה - זו הקדנציה האחרונה שלו בכנסת ישראל. במהלך פגישה עם מספר גורמים אמר כי בתום כהונת הממשלה הנוכחית, בכוונתו לפרוש מהעולם הפוליטי, כך נחשף ב"כיכר השבת". 

"בסיום הקדנציה הנוכחית אני מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים, אינני מעוניין להתקבע בתפקיד", כך אמר השר באותה שיחה, והסביר שהוא מעוניין לסיים בצורה חיובית את הפרק הפוליטי האחרון בחייו.

במה עסק השר לפני שנכנס לפוליטיקה?

השר ארבל הוא דור שני למעורבות פוליטית בש"ס, כיוון שאביו היה ממלא - מקום יו"ר המועצה הדתית בפתח תקווה מטעם ש"ס. לפני שהתחיל בקריירה הפוליטית שלו לפני כ- 4 שנים, ארבל הוכשר כעורך דין, ובעבר שימש כיועץ המשפטי של מפלגת ש"ס וראש המטה של יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי. נוסף, כיהן כמנכ"ל "מכון כתר שלום", שמוציא לאור את ספריו של הרב שלום משאש.

בין המיזמים הבולטים של שר הפנים הוא "מרתון דרכון", שנועד להקל את העומסים בהנפקת וחידוש הדרכונים במשרד הפנים, ושנגמר לאחרונה. במסגרתו ניתן היה להנפיק דרכון ביומטרי ללא תור בארבע לשכות של רשות האוכלוסין הגדולות בארץ: ירושלים, תל אביב, באר שבע וחיפה.