מביך: הדו"ח שבממשלה היו מעדיפים שלא תראו

את חודש יוני האחרון רבים משרי הממשלה העבירו בטיסות לחו"ל, 20 שרים טסו ל-24 יעדים | תודה ששילמתם על הטיסות, הרשימה המלאה של טיסות השרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/23 15:44 יז בתמוז התשפג

מביך: הדו"ח שבממשלה היו מעדיפים שלא תראו
טיסה , צילום: דוברות אל על

שרי הממשלה טסו לא מעט לחו"ל בחודש יוני האחרון, דו"ח שמפרסם היום (ה') משרד ראש הממשלה חושף כי בחודש אחד בלבד טסו לחו"ל 20 שרים ללא פחות מ-24 יעדים, אחרי לא מעט חודשים עם מספרים דומים של טיסות.

 

אלי כהן ביוון: "עדות לחשיבות ועומק הקשר בין המדינות"

היום שר החוץ אלי כהן יצא לביקור מדיני ביוון. השר כהן הוא שר החוץ ראשון המבקר באתונה מאז כינון הממשלה החדשה ביוון - מעיד על חשיבות ועומק היחסים בין המדינות. מאבק משותף בטרור האיראני. חיזוק היחסים הביטחוניים, הכלכליים והאנרגטיים לטובת היציבות האזורית ושיתופי הפעילה במזרח הים התיכון.

שר החוץ מסר: הקשר האסטרטגי בין ישראל ליוון מחזק את מעמדה של ישראל ומקדם את היציבות במזרח התיכון. העובדה ששר החוץ הישראלי הוא הביקור הראשון באתונה מאז כינון הממשלה החדשה ביוון היא עדות לחשיבות ועומק הקשר בין המדינות. 

הודתי לשר החוץ היווני על פעילות כוחות הביטחון היוונים כנגד איום הטרור האיראני נגד מטרות ישראליות ויהודיות ביוון, כפי שנחשף לאחרונה. יוון הינה שותפה קרובה בנושאי ביטחון אזורי ואנחנו מעריכים את שיתופי הפעולה הביטחוניים בין המדינות. נמשיך לקדם את היחסים האסטרטגיים עם יוון, בתחומי הביטחון, האנרגיה והטכנולוגיה ואת המשולש ההלני עם יוון וקפריסין. הזמנתי את יוון לקחת חלק בפורומים האזוריים המתגבשים במזרח התיכון בעקבות הסכמי אברהם".