מבצע בית וגן

ראשי האופוזיציה מגבים את הממשלה: "זוהי פעולה מוצדקת"

שרים וחברי כנסת מהאופוזיציה והקואליציה יצאו בהודעות תמיכה בצה"ל ובפעילותו בג'נין | לפיד: "אני נושא תפילה לשלום לוחמינו" | סמוטריץ': "עם ישראל עומד מאחוריכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/23 08:30 יד בתמוז התשפג

ראשי האופוזיציה מגבים את הממשלה: "זוהי פעולה מוצדקת"
גנץ ולפיד, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

צה"ל פעל הבוקר במחנה הפליטים ג'נין שבשומרון, במטרה לאסוף אמצעי לחימה, לפגוע במעבדות ולחסל תשתיות טרור, בתקשורת הפלשתינית מדווח על מספר הרוגים ופצועים. בתוך כך, במערכת הפוליטית מגיבים.

צילום: דובר צה"ל

באופוזיציה מגבים את צה"ל

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מסר: "מחזק את כוחות הביטחון שפועלים כעת בג'נין באופן נחוש ומקצועי מול הטרור שמרים את ראשו. ‏כולנו חזית אחת מול הטרור. כל פעולה נחושה ואחראית של הממשלה תקבל גיבוי מלא".

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יאיר לפיד: "אני מחזק את כוחות הביטחון הפועלים כעת בג'נין. כולנו מאחוריכם. זוהי פעולה מוצדקת מול תשתיות הטרור המתבצעת בעקבות מודיעין איכותי ומדויק", עוד כתב: "חטיבת הקומנדו, הצנחנים וגולני, יחד עם השב"כ, פועלים נגד תשתיות טרור והניסיונות לבנות בג׳נין מערכי ייצור טילים בסיוע איראני. יחד עם כל עם ישראל אני נושא תפילה לשלום לוחמינו".

סמוטריץ': "עם ישראל עומד מאחוריכם"

יו"ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "הבוקר כולנו מתפללים לשלומם והצלחתם של חיילי צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון. עם ישראל עומד מאחוריכם. מבקש לחזק את ידי רה"מ ושהב"ט ואת מפקדי צה"ל וכוחות הביטחון".

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, הגיב וכתה: "מחזק את ידי כוחות הביטחון הפועלים כעת בנחישות ובמקצועיות בשטח מורכב. ידע כל אויב כי מדינת ישראל לא תנוח ולא תשקוט אל מול איום עליה - ולו הקטן ביותר".

חמ"ל פעילות צה"ל בג

חמ"ל פעילות צה"ל בג'נין צילום: דובר צה"ל

ח"כ דן אילוז הגיב גם הוא, "אני מחזק את כוחות הביטחון וצה"ל בפעולתם בג'נין. אנחנו מחוייבים להילחם בטרור ונעשה זאת בעוצמה ובנחישות. ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם".

ח"כ גלעד קריב אמר כי, "תפקידו של צה"ל להיאבק בטרור ובתשתיותיו. תפקידו של הדרג הפוליטי לחשוב גם על היום שאחרי ולקדם פתרון מדיני. ‏אנחנו מגבים את החיילים והמפקדים, מייחלים לשלומם ולהצלחת המבצע, וגם לכך שתושבים לא מעורבים לא יפגעו". עוד הוסיף: "‏אנחנו גם נחושים להציג אלטרנטיבה למהלכים הפוליטיים המסוכנים של הממשלה בשטחים".