סטרוק עונה לרמטכ"ל: "מי שלא אוהב לקבל התנצלויות, בעיה שלו"

בפתח ישיבת הממשלה השיבה השרה לדבריו של הרמטכ"ל שאמר כי גם התנצלות עוקבת לא תמיד עוזרת ואמרה: "אני חושבת שמן הראוי לקבל התנצלות ובטח מהסוג שאני פרסמתי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/07/23 11:42 יג בתמוז התשפג

סטרוק עונה לרמטכ"ל: "מי שלא אוהב לקבל התנצלויות, בעיה שלו"
אורית סטרוק, מתנצלת שוב ושוב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השרה סטרוק משיבה הבוקר (א') לדבריו של הרמטכ"ל ואומרת כי התנצלה על דבריה וכי היא מתנצלת שוב אך הוסיפה כי "מי שלא אוהב לקבל התנצלויות, בעיה שלו". את הדברים אמרה במענה לדבריו של הרמטכ"ל שאמר כי "גם התנצלות עוקבת אינה מבטלת את הנזק הרב שנגרם".

סטרוק עונה לרמטכ"ל צילום: חדשות כיפה

"אני חושבת שמן הראוי לקבל התנצלות ובטח מהסוג שאני פרסמתי" אמרה סטרוק בפתח ישיבת הממשלה, "אם צריך אני אחזור על זה שוב ושוב ושוב, אני חושבת שההתבטאות שלי הייתה שגויה, אני התנצלתי עליה באופן מיידי בלי שום לחץ מי שלא אוהב לקבל התנצלויות, בעיה שלו".

הרמטכ"ל

הרמטכ"ל, "גם התנצלות עוקבת אינה מבטלת את הנזק הרב". צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ההתנצלות ודברי הרמטכ"ל

כאמור ההתנצלות הייתה על הדברים הקשים שאמרה בשבוע שעבר, דברים יש לציין, שהתנצלה עליהם באופן מיידי. "מי אתם, כוח ואגנר?", אמרה השרה בריאיון ברדיו "קול ברמה". "מי אתם שתוציאו הודעה כזאת תחת האף של הממשלה?" אמרה השרה אך הדגישה את הערכתה לכוחות הביטחון.

הרמטכ"ל הלוי הגיב לדבריום ואמר: "כל מי שמשתלח בצה"ל נכון שיזכור: גם התנצלות עוקבת אינה מבטלת את הנזק הרב שנגרם". הוא הוסיף: "צה"ל פועל אך ורק לצורך ביטחון האזרחים, מכאן סמכותו. ההשתלחות במי שמקדישים את חייהם להגן, פוגעת בביטחון האזרחים".