הליכוד נגד קרעי: "שאלת פיטוריה של היועמ"שית אינה על הפרק"

שר התקשורת נשאל בריאיון האם גלי בהרב מיארה תפוטר על ידי הממשלה, והשיב: "מבחינתי היא צריכה ללכת הביתה היום" | בליכוד תקפו את דבריו: "דבריו משוללי כל יסוד ואינם מייצגים את דעתו של ראש הממשלה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/06/23 18:40 ט בתמוז התשפג

הליכוד נגד קרעי: "שאלת פיטוריה של היועמ"שית אינה על הפרק"
השר קרעי | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בסיום ראיון שנערך עם שר התקשורת שלמה קרעי "בחדשות 12" הערב (ד'), נשאל השר האם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה  תפוטר, והשיב כי לדעתו היא "צריכה ללכת הביתה היום". בליכוד גינו את דבריו.

"כנראה שאי אפשר לממש את התהליך כל כך מהר"

קרעי נשאל האם בהרב מיארה תפוטר או שהממשלה מחכה לעילת הסבירות, והשיב: "ביום כניסתי לתפקיד אמרתי לה לא להביא הרבה חפצים כי היא תלך הביתה מהר מאוד. אני עדיין חושב שזה מה שצריך להיות. בגלל זה אנחנו עושים רפורמה במערכת המשפט. מבחינתי היא צריכה ללכת הביתה היום. כנראה שאי אפשר לממש את התהליך כל כך מהר בגלל הסיפור של עילת הסבירות". 

בליכוד הגיבו לדברים: "דבריו של השר קרעי משוללי כל יסוד ואינם מייצגים את דעתו של ראש הממשלה. צמצום עילת הסבירות מקודם בהתאם למתווה שופט העליון סולברג ומצע מפלגתו של גדעון סער. שאלת פיטוריה של היועמ"שית אינה על הפרק.

נתניהו ובהרב מיארה

"דבריו של השר קרעי אינם מייצגים את דעתו של ראש הממשלה" | צילום: Flash90

קרעי על אלשיך: "סיפורה של כנופיית שלטון החוק"

מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך התבטא הבוקר באופן חריג ואמר בגלי צה"ל כי בצמרת המשטרה לא ניחשו שראש הממשלה בנימין נתניהו לא יתפטר מתפקידו בעקבות כתבי האישום שהוגשו נגדו. היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט הכחיש בהמשך את דבריו של אלשיך. קרעי הגיב לדברים מוקדם יותר היום, ואמר כי  דבריו של אלשיך מחייבים חקירה באזהרה.

"זהו סיפורה של כנופיית שלטון החוק", כתב קרעי בחשבון הטוויטר שלו. "אלשיך, סימן את ראש הממשלה כמטרה, הקיף אותו במעגלי ראיות והאשמות בדויות, ושותפו לקליקה, היועץ המשפטי לממשלה הגיש את כתב האישום בסופו של דבר. זוהי ההפיכה השלטונית האמיתית שפשוט לא הצליחה להם. דבריו של אלשיך מחייבים חקירה באזהרה ויפה שעה אחת קודם".