במערכת הפוליטית דורשים: "הגיע הזמן למבצע צבאי רחב היקף"

בעקבות פיגוע הירי הקטלני, בו נרצחו ארבעה בני אדם סמוך ליישוב אלי, ונפצעו עוד 4 אנשים נוספים, במערכת הפוליטית מגיבים: "הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר ותצא למבצע צבאי רחב היקף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 17:27 א בתמוז התשפג

במערכת הפוליטית דורשים: "הגיע הזמן למבצע צבאי רחב היקף"
ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בזירת הפיגוע בעלי , צילום: דוברות

פיגוע ירי מחריד התרחש היום (ג') בעלי, כאשר מחבלים ירו מרכב לעבר הש"ג ביישוב ולאחר מכן לעבר סועדים בתחנת הדלק הסמוכה. כתוצאה מהירי נרצחו 4 בני אדם, ועוד ארבעה נוספים נפצעו בדרגות חומרה שונות, ביניהם אחד שמצבו מוגדר קשה. כוחות צה"ל במרדף אחרי רכב המחבלים, כשבמקביל תושבי היישוב עלי התבקשו להסתגר בבתיהם מחשש לחדירה. ראש המועצה, ישראל גנץ, נמצא בזירת האירוע. כעת, במערכת הפוליטית מגיבים לאירוע החמור ודורשים תגובה צבאית. 

זירת הפיגוע הרצחני בעלי

זירת הפיגוע הרצחני בעלי צילום: איחוד הצלה - מחוז יו"ש

גנץ: "נגבה כל החלטה נכונה של הממשלה מול הטרור הרצחני"

יו"ר המחנה הממלכתי חבר הכנסת בני גנץ הגיב: "אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים מהפיגוע הנורא בעלי ולאחל החלמה מהירה ומלאה לפצועים. בעת הזו, נדרשות פעולות נחושות ואחראיות בהובלה של גורמי הביטחון. נגבה כל החלטה נכונה של הממשלה מול הטרור הרצחני"

ליברמן: "הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר ותצא למבצע צבאי רחב היקף"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בתגובה לפיגוע שארע בסמוך ליישוב עלי: "פיגוע קשה מאוד סמוך ליישוב עלי. ארבעה נרצחים ועוד פצועים שפונו לבתי החולים. אני משתתף בצערן הכבד של המשפחות שאיבדו את היקר להן מכל, מאחל רפואה שלמה לפצועים, ומחזק את כוחות הביטחון שפועלים בשעות אלו למצוא את המרצחים".

ליברמן המשיך ודרש: "הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר ותצא למבצע צבאי רחב היקף ביהודה ושומרון ותפעל לא רק נגד דגי רקק ופעילי שטח זוטרים, אלא נגד מחוללי גל הטרור שיושבים ברצועת עזה ונהנים מחסינות שהעניק להם נתניהו". לדבריו: "הגיע הזמן להחזיר את המשילות והביטחון לאזרחים, לא יכול להיות שתושבי יו"ש ירגישו כברווזים במטווח".

ח"כ קרויזר: "לעקור את קיני הטרור באגרוף ברזל"

חבר הכנסת הגיב לפיגוע הקשה, ואמר: "שוב אנו מתבשרים על אירוע טרור ביהודה ושומרון, אי אפשר לעבור על זה לסדר היום, לכן מחר נקיים דיון דחוף בוועדת חוץ וביטחון בנוגע לעליית אירועי הטרור והמענה מולם. מאחל החלמה לפצועים ושולח חיזוק לכוחות הביטחון".

שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף אמר כי, "מתפלל עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים ושולח תנחומים למשפחות הנרצחים. די, נמאס לשמוע על עוד אובדן של חיים בגלל הטרור הרצחני, חייבים לפעול עכשיו בנחישות ובעוצמה".

זירת הפיגוע בעלי

זירת הפיגוע בעלי צילום: תיעוד מבצעי - מד"א

יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר על הפיגוע הקשה סמוך לעלי: "מקבל בצער רב ובלב שבור את הידיעה על הפיגוע הקשה בסמוך לישוב עלי. ארבעה יהודים קדושים שנרצחו על ידי מחבלים מתועבים צמאי דם יהודי. הגיע הזמן לשנות כיוון לפעול בתקיפות ביד קשה, להיכנס למבצע רחב בכפרים, לעקור את קיני הטרור באגרוף ברזל. שולח את תנחומיי מעומק ליבי למשפחות היקרות והחלמה מהירה לפצועים".

אריאל אלמליח יו"ר הישוב עלי