"לך תאנוס עוד אחת": צעקות ועלבונות בכנסת

חילופי דברים קשים במהלך דיון של ועדת החינוך בין ח"כ חנוך מילביצקי לח"כ עופר כסיף: "אתה מדבר על יושרה? תומך טרור עלוב אתה, רק מאחל ליהודים למות בפיגוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 11:30 ל בסיון התשפג

"לך תאנוס עוד אחת": צעקות ועלבונות בכנסת
עופר כסיף, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת מהליכוד חנוך מילביצקי, העלה היום לדיו בוועדת החינוך של הכנסת את סוגיית "קייטנת פורום המשפחות השכולות", קייטנה שכפר הנוער בן שמן מעוניין לארגן, בהשתתפות של בני נוער ממשפחות שכולות פלשתיניות וישראליות כאחד. הדיון, אותו פתח מליביצקי בדברים: "נחרדתי לגלות שבכוונת הכפר לארח בקיץ פעילות פרוגרסיבית והזויה". הדיון שהחל ברוגע, מהר מאוד הפך לסוער והתלגלגל לחילופי עלבונות הדדיים בין חברי הוועדה.

"אתה מדבר על יושרה? תומך טרור"

ח"כ מילביצקי זעם על ח"כ עופר כסיף: "אתה מדבר על יושרה? תומך טרור עלוב אתה רק מאחל ליהודים למות בפיגוע. איש עלוב". כסיף תקף: "לך תאנוס עוד אחת, לך תאנוס עוד אחת" ח"כ מילביציקי צעק: "מה זה? מה זה? הפעם נגיש תלונה, אין מה לעשות".

בהמשך הוועדה הקריא כסיף עדות של בחורה שהוטרדה לכאורה על ידי מליביצקי: "'העבר הבעייתי של חנוך מילביצקי כולל תקיפה מינית, גם שלי. אחרי זה הוא התנצל ואמר שהוא חשב שרציתי שינעל אותי בחדר, יחסום אותי בגופו וילפות לי את הידיים כך שלא אוכל להתנגד' - כתבה מוסקליוב", אמר כסיף.