המאבק האחרון של טלי גוטליב: "זו תהיה בושה והשפלה"

שעות לפני ההכרעה על נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים, חברת הכנסת טלי גוטליב במאמץ אחרון למנוע את בחירת נציגת הקואליציה. על מועמדותה: "ימין גאה זו לא מילה גסה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/23 08:40 כה בסיון התשפג

המאבק האחרון של טלי גוטליב: "זו תהיה בושה והשפלה"
טלי גוטליב, מאמץ אחרון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעוד מספר שעות יכריעו חברי הכנסת על זהותם של שני נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים. בעוד הנטייה שלראש הממשלה היא להכריע כי האופוזיציה תקבל נציגה בוועדה, המחנה השני בקואליציה מנסה להטות את הכף לטובת שני נציגים לקואליציה.

"סומכת על נתניהו, בהתנהלות מערכת המשפט הוא טועה"

אחת הקולות הבולטים בצד שדורש שני נציגי קואליציה היא חברת הכנסת טלי גוטליב שאף הציגה את מועמדותה לוועדה. הבוקר אמרה בראיון ל"רשת ב" כי היא "סומכת על נתניהו, אבל באשר להתנהלות מערכת המשפט הוא טועה. אתמודד עד הרגע האחרון כדי לאפשר הזדמנות לחבריי בקואליציה, שמתביישים לתת פרס לאופוזיציה בדמות נציגה בוועדה למינוי שופטים".

נתניהו, שיחות עם בכירי עולם הטכנולוגיה

נתניהו  צילום: Photo by Yonatan Sindel/Flash90

"מפצירה בחבריי לקואליציה להצביע לי"

אמש כתבה גוטליב בטוויטר: "זו תהיה בושה והשפלה לבחור בנציג ממפלגת יש עתיד לוועדה למינוי שופטים. אני מפצירה בחבריי לקואליציה להצביע לי ולנציג נוסף מהקואליציה. אסור שיש עתיד תקבל תמונת ניצחון שלא מגיעה לה ושאין דרך להסביר אותה. בואו נאפשר לעצמינו תמונת ניצחון לגאוות ליבם של אנשי הימין. ימין גאה זו לא מילה גסה".