לנתניהו נמאס: ההגבלה החריגה שיטיל על השרים

בעקבות ריבוי טיסות של שרי הממשלה בחודש האחרון לעשרות מדינות שונות- 21 במספר, ראש הממשלה הכריז כי הוא עובד על נוהל הגבלת טיסות לשריו | 17 שרי ממשלה טסו בחודש האחרון לארצות הברית להשתתף ב"מצעד ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 22:16 כב בסיון התשפג

לנתניהו נמאס: ההגבלה החריגה שיטיל על השרים
מירי רגב, חוק גירוש מחבלים יעלה להצבעה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו יצא היום בהודעה חריגה לשרי הממשלה, והכריז כי בקרוב יפרסם נוהל להגבלת טיסות השרים לחו"ל, כך פרסם מיכאל שמש. זאת, לאחר שבתקופה האחרונה מספר מכובד של שרים עשה את דרכו לארצות הברית, על מנת להשתתף באירועי התמיכה המסורתיים בישראל, ושרים נוספים המריאו ליעדים נוספים ברחבי הגלובוס. לפי מזכירות הממשלה, מדווח שמש, השרים טסו ל-21 יעדים שונים בחו"ל.

זוהי אינה הפעם הראשונה בה נתניהו מגביל את ביקורי השרים בחו"ל, לפני מספר חודשים, שרים בממשלה שהביעו עניין בנסיעה לארצות הברית קיבלו הנחיה מראש הממשלה שלא לנסוע לוושינגטון, זאת בשל העובדה שנתניהו עצמו לא זומן לבית הלבן וזו הייתה כנראה דרכו "למחות" על עובדה הזו.

מצעד ישראל במנהטן

מצעד ישראל במנהטן צילום: אודי אלמוג עבור ההסתדרות הציונית העולמית

מצעד ישראל בניו יורק: מזכיר הממשלה ביקש מהשרים שלא להגיע

נזכיר כי לפני כשבוע, התקיים מצעד ישראל בניו יורק - עם נציגות גבוהה מאוד מצד הממשלה. שבעה עשר שרים וחברי כנסת הגיעו לניו יורק לרגל המצעד, אולם מזכיר הממשלה יוסי פוקס, פנה כשעה לפני תחילת הצעידה לשרי הליכוד וביקש מהם שלא להשתתף באירוע החגיגי, זאת מכיוון שריבוי השרים לא נראה טוב לעיניים זרות. בעקבות דבריו השר ברקת והשר אקוניס הודיעו על ביטול השתתפותם. השרה דיסטל-אטבריאן החליטה בכל זאת לקחת חלק.