בלעדי נחשף: זאת הסיבה שקרעי התפוצץ על סמוטריץ'

הרוחות סערו הבוקר בממשלה עם ההתבטאות החריפה של שר התקשורת שלמה קרעי לפיה שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "מנותק" | כעת גורמים בממשלה חושפים את הסיבה לפיצוץ

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/06/23 18:29 טז בסיון התשפג

נחשף: זאת הסיבה שקרעי התפוצץ על סמוטריץ'
קרעי, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

שר התקשורת שלמה קרעי תקף הבוקר (ב') את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואמר עליו שהוא, "אליטיסטי ומנותק". גורמים בממשלה ששוחחו עם חדשות כיפה שופכים אור על ההתבטאות החריגה וחושפים מה עומד מאחורי הסכסוך. 

מה עומד מאחורי המתקפה על סמוטריץ'

על פי הגורמים, שר התקשורת שלמה קרעי מעוניין להחליף את מנכ"ל הדואר שלטענתו לא מבצע את תפקידו כפי שצריך. למרות ששר התקשורת הוא זה שאחראי על דואר ישראל, שר האוצר סמוטריץ' מעכב את החלפת המנכ"ל ולא נותן לקרעי לבצע את החלטתו. 

סמוטריץ

סמוטריץ', תחת מתקפה צילום: Revkin Fenton/Flash90

קרעי תקף: "שר האוצר אליטיסטי"

כאמור, הבוקר תקף קרעי את סמוטריץ' ואמר עליו בראיון לאולפן ynet: "שר האוצר אליטיסטי ומנותק", לא סתם נתניהו הקים ועדת שרים ליוקר המחיה. הקבינט החברתי-כלכלי בראשות סמוטריץ' התכנס פעם אחת, לטובת עניינים שלא קשורים בשום צורה".

"אני לא מתכוון לתת לזה יד"

קרעי טען כי פקידי האוצר "שולטים" ביו"ר הציונות הדתית. "פקידי האוצר הביאו הצעה שתיתן לבנקים יכולת לסגור סניפים נוספים, ושוב פעם אני הייתי צריך לשבת ולעצור את זה בוועדת שרים לחקיקה. אמרתי ליריב לוין, למזלי היינו רק שנינו שם, שלא ניתן לדבר הזה לקרות. אני רואה שפקידי האוצר שולטים שם וסמוטריץ' משתף פעולה בכל דבר - ואני לא מתכוון לתת לזה יד".