חנה רוטמן משחזרת: "זאת הייתה תקיפה, הקיפו אותנו מכל כיוון"

לאחר התקרית בה יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן חטף ממפגינה מגפון, אשתו חנה שנכחה גם היא באירוע שחזרה את הרגעים שקדמו לכך וסיפרה על המפגינים שהטרידו אותם: "לא מבינה למה לאנשים האלה אין צו הרחקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/23 16:28 טו בסיון התשפג

חנה רוטמן משחזרת: "זאת הייתה תקיפה, הקיפו אותנו מכל כיוון"
שמחה רוטמן, צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90

חנה רוטמן, אשתו של יו"ר ועדת חוקה, שמחה רוטמן, הגיבה היום (א') לתקרית מליל אמש - שהסתיימה בכך שבעלה חטף מגפון ממפגינה. כזכור, מפגינים ישראלים מחו במהלך השבת בניו יורק נגד יו"ר ועדת החוקה, מתחת לפגישה בה נכחו הוא ואשתו. עם צאתם מהפגישה, המפגינים התקרבו אלי בני הזוג, עד שבשלב מסוים חטף רוטמן את המגפון בזעם. 

חנה רוטמן: "לא מבינה למה לאנשים האלה אין צו הרחקה"

"זאת הייתה תקיפה, הקיפו אותנו מכל כיוון, מרחק של פחות ממטר, צמוד צמוד", אמרה חנה בריאיון לכאן רשת ב', בו שחזרה את התקרית. "כולם עם טלפונים ומצלמים, צועקים בהיסטריה עם מגפונים, זה זעזע אותי בכל נימי נשמתי. ואז אישה מבוגרת הצמידה את הראש שלה לראש של שמחה ואמרה לו 'הלוואי שהחיים שלך יהיו קצרים', בחיים לא חשבתי שמישהו יגיד כזה דבר בלבן של העיניים. זו הייתה חוויה מטלטלת".

"זו לא ועדת החוקה זו ועדת הוורמאכט - גרמניה הנאצית" במהלך ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית, אחד המפגינים השווה את שמחה רוטמן לכלב ואת הרפורמה המשפטית לחוקי נירנברג. צפו בסרטון חדשות כיפהחדשות כיפה 20/02/23

ארכיון - "זו לא ועדת החוקה זו ועדת הוורמאכט - גרמניה הנאצית" במהלך ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית, אחד המפגינים השווה את שמחה רוטמן לכלב ואת הרפורמה המשפטית לחוקי נירנברג. צפו בסרטון חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/23 צילום: חדשות כיפה

עוד המשיכה ואמרה כי בעיניה לא מדובר בהפגנה לגיטימית אלא הטרדה: "אני ממש בסדר עם הפגנות, אבל מה שהיה זו לא הייתה הפגנה. זו הטרדה, אני לא מבינה למה לאנשים האלה אין צו הרחקה". עוד סיפרה: "אחד האנשים עמד מולי ולא נתן לי להתקדם".