"לא מעוניינים בנוכחות בן גביר": המהלך של נתניהו והמפלגות הערביות

לאחר שהזמין את חברי הכנסת הערבים לפגישה מעל דוכן הכנסת, מגיבים במפלגות הערביות וטוענים כי מפגש כזה לא יתקיים בנוכחות השר בן גביר. מנסור עבאס: "אנחנו מתכוונים להגיע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 15:33 י בסיון התשפג

"לא מעוניינים בנוכחות בן גביר": המהלך של נתניהו והמפלגות הערביות
נתניהו וטיבי, יגיע לפגישה?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מיגור הפשיעה בחברה הערבית: במהלך הדיון במליאת הכנסת אמש (ב'), הזמין ראש הממשלה את חברי הכנסת הערבים לפגישה בלשכתו על מנת לדון בנושא מיגור הפשיעה בחברה הערבית. במפלגות הערביות מגיבים היום ליוזמה ואומרים שיגיעו למפגש רק במידה והשר לביטחון פנים לא יהיה נוכח: "נתניהו ואנחנו לא ממש מעוניינים בנוכחותו", כך דווח בחדשות 12. 

"נגיע עם תוכניות למיגור הפשיעה בחברה הערבית"

במפלגות הערביות מעוניינים במפגש עם ראש הממשלה אך הבהירו שבן גביר יהיה נוכח בישיבה. גם חבר הכנסת מנסור עבאס הגיב להצעת נתניהו ובריאיון לרשת ב' אמר: "אנחנו מתכוונים להגיע למשרדו של ראש הממשלה. נגיע עם תוכניות למיגור הפשיעה בחברה הערבית. התחלנו לתאם עם שאר חברי הכנסת הערבים".

עבאס

מנסור עבאס, יגיע לפגישה עם נתניהו. צילום: עופר שמעוני

"זה לא תרגיל, זה בא מעומק הלב"

"שמעתי כאן את זעקות האמת של ח"כ סלימאן וחברי הכנסת הערבים" אמר אתמול ראש הממשלה בדיון המיוחד בכנסת, "אני לוקח את הדברים אלי ואני מזמין את כל חברי הכנסת של הסיעות הערביות אלי למשרד, זה לא תרגיל, זה בא מעומק הלב, מעומק ההבנה שלי שאני ראש ממשלה של כל אזרחי ישראל. אנחנו נצטרך לפעול בהרבה חזיתות, ואני רוצה את עזרתכם ואת שיתוף הפעולה שלכם", אמר נתניהו.