אושר בכנסת: סמכויות במשרד המשפטים יועברו לשר דוד אמסלם

מליאת כנסת אישרה הערב את בקשת הממשלה להעביר לשר במשרד המשפטים, דודי אמסלם, סמכויות הנתונות לשר המשפטים לפי מספר חוקים | 42 חברי כנסת תמכו בבקשה לעומת 37 שהתנגדו

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 29/05/23 22:18 ט בסיון התשפג

אושר בכנסת: סמכויות במשרד המשפטים יועברו לשר דוד אמסלם
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מליאת כנסת אישרה הערב (ב') את בקשת הממשלה בהתאם לחוק יסוד: הממשלה, להעביר לשר במשרד המשפטים, דודי אמסלם, סמכויות הנתונות לשר המשפטים לפי מספר חוקים. בהצבעה 42 חברי כנסת תמכו בבקשה לעומת 37 שהתנגדו.

"הרפורמה תהיה. זה יצא לדרך, אין דרך חזרה"

השר דוד אמסלם הציג את בקשת הממשלה והתייחס למחאה נגד הרפורמה המשפטית. "יום יגיע ולא רחוק, אנחנו נעשה סדר במדינה. עם כולכם. לא יכול להיות שאתם מתפרעים איך שאתם רוצים. מרביצים למי שאתם רוצים.  אבל גם זה ישתנה. עוד מעט, אנחנו לא נאפשר את זה. אם במוח ואם בכוח. זה לא ימשיך ככה. זאת מדינת חוק ומתנהלים לפי החוק. חבר הכנסת לא יכול להיות מאוים כשהוא הולך ברחוב. אתם אז דיברתם תמיד: האלימות באה מהימין. חבר'ה, תראו איזה אלימים אתם.

דודי אמסלם תוקף את המפכ"ל

דודי אמסלם תוקף את המפכ"ל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר אמסלם הוסיף ואמר כי הרפורמה תעבור. "הרפורמה תהיה. זה יצא לדרך, אין דרך חזרה. היא תהיה בגלל שזה מה שעם ישראל צריך, מדינת ישראל. מדינת ישראל היום לא מדינה דמוקרטית. היא מדינה, בולשביקית לכל דבר ועניין. יש פה מיעוט אלים שיושב על הברזים של הכסף. על כל הברזים במדינה ולא רוצה לשחרר".