אורית סטרוק תוקפת: "ההיסטוריה תבוא איתו בחשבון"

השרה אורית סטרוק כינתה את הממשלה: "ממשלת החלומות" בציוץ ששיתפה בחשבון הטוויטר שלה, והוסיפה איום כנגד מי שמאיים על המשך קיומה: "ההיסטוריה תבוא איתו בחשבון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/23 10:11 כח באייר התשפג

אורית סטרוק תוקפת: "ההיסטוריה תבוא איתו בחשבון"
אורית סטרוק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת ההתיישבות התראיינה הבוקר (ו') לכאן רשת ב', ובמהלך הריאיון אמרה על הממשלה כי, "לא כל הממשלה מוצאת חן בעיני, אבל יש דרכים לפתור דברים בתוך המשפחה". זמן קצר לאחר מכן הסבירה השרה את דבריה בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה: "אנחנו בממשלת החלומות. נכון, לא את כל החומות היא מגשימה", והוסיפה איום כנגד מי שעשוי "לגדוע את חייה של הממשלה הזו".

"מי שיגדע את חייה של הממשלה הזו, ההיסטוריה תבוא אתו חשבון. וגם הציבור"

השרה סטרוק פתחה וכתבה, "אנחנו בממשלת חלומות. ממשלה שמגשימה חלומות רבים בכל התחומים: בתורה, בארץ ישראל: נגב, גליל ויהודה ושומרון. בחינוך, בבריאות הנפש, בעליה, במשילות ועוד", פרטה את התחומים בהם היא מצדדת בפעילות הממשלה.

יחד עם זאת, כתבה סטרוק: "נכון, לא את כל החלומות היא מגשימה. אבל הרבה חלומות שבקושי העזנו לחלום - כן", וסיימה באיום, ככל הנראה על רקע המתיחות בקואליציה סביב התקציב, והצהרותיהם של חלק מבכיריה כי יפרשו מהממשלה במידה ולא יענו דרישותיהם: "מי שיגדע את חייה של הממשלה הזו, ההיסטוריה תבוא אתו חשבון. וגם הציבור".