ראש המטה של בן גביר נגד ח"כ אלמוג כהן: "את אלמוג מעניין רק אלמוג"

אחרי שבעוצמה יהודית ביקרו את היעדרותו של ח"כ אלמוג מהכנסת, חבר הכנסת חשף את הסיבה לכך ותקף את החרם של בן גביר על ההצבעות | בתגובה - בקבוצת הוואטספ של המפלגה זעמו

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/23 22:39 כו באייר התשפג

ראש המטה של בן גביר נגד ח"כ אלמוג כהן: "את אלמוג מעניין רק אלמוג"
אלמוג כהן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר כנסת אלמוג כהן יצא היום (ד') נגד הגורמים בעוצמה יהודית שהאשימו אותו בבריחה מהכנסת, וביקר את החלטת מפלגתו להחרים את ההצבעות במליאה, כך חשף איש התקשורת עמית סגל. בתגובה, ראש המטה של בן גביר לא נשאר חייב והאשים: "את אלמוג מעניין רק אלמוג". 

"התאכזבתי לראות את השמאל מנצח בזכות 'חרם' שלא הכרתי ולא הייתי מסכים לו"

"מי שלא יקבל את תואר 'אב השנה', הלכתי ליום ההולדת של בנותיי לאחר ימים רבים בהם שהו בממ"ד במבצע המצוין 'מגן וחץ'". כף אמר אלמוג לגורמים שהאשימו אותו. חבר הכנסת המשיך ותקף את החרם של עוצמה יהודית על הצבעות הכנסת, "התאכזבתי לראות את השמאל מנצח בזכות 'חרם' שלא הכרתי ולא הייתי מסכים לו".

איתמר בן גביר בפתח ישיבת הממשלה

איתמר בן גביר החליט להחרים את ההצבעות בכנסת. צילום: כיפה

לדברי חבר הכנסת אלמוג, "כמי שמייצג את תושבי הנגב אני מברך על המאבק, אבל מתנגד להפלת ממשלת הימין לאחר שלטון האחים המוסלמים. תושבי הנגב אינם כלי במשחק פוליטי. פחות לדבר, יותר לעשות".

"אני מתחיל לחשוב שתושבי הנגב לא מעניינים את אלמוג ושאת אלמוג מעניין רק אלמוג"

צילום מסך מתוך קבוצת וואטסאפ של עוצמה יהודית אותו שיתף סגל, חושף כי בקרב עוצמה יהודית לא היו מרוצים מדבריו. "אני מתחיל לחשוב שאיתמר לא מעניין את אלמוג, עוצמה יהודית לא מעניינת את אלמוג, תושבי הנגב לא מעניינים את אלמוג ושאת אלמוג מעניין רק אלמוג. הלוואי שאני טועה", תקף ראש המטה של בן גביר, חנמאל דורפמן את חבר הכנתס אלמוג על דבריו.