בשיתוף פעולה של האופוזיציה והקואליציה - שדולה חדשה הוקמה בכנסת

הושקה "שדולת ירושלים" בכנסת ובראשה עומדים חברי הכנסת אילוז ואלקין | ח"כ אלקין: "עיר שתמיד ידעה לחבר את השבטים השונים. ח"כ אילוז: כולנו צריכים לשאת באחריות על ירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/23 19:28 כו באייר התשפג

בשיתוף פעולה של האופוזיציה והקואליציה - שדולה חדשה הוקמה בכנסת
הוקמה שדולת ירושלים , צילום: ללא

הושקה שדולת ירושלים בכנסת: לכבודיום ירושלים הושקה היום (ד') בכנסת השדולה לירושלים על ידי יושבי הראש המשותפים חברי הכנסת זאב אלקין ודן אילוז. באירוע השתתפו שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש, ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, חברי כנסת, חברי מועצת העיר ירושלים ומכובדים נוספים. במהלך ההשקה הוצגו נתונים עדכניים על העיר מטעם מכון ירושלים למחקרי מדינות וכן התקיים שיח אודות חשיבותה של העיר ועתידה. 

הוקמה שדולת ירושלים

הוקמה שדולת ירושלים צילום: ללא

"ירושלים של היום היא המעבדה של מדינת ישראל של המחר"

ח"כ זאב אלקין מטעם המחנה הממלכתי אמר כי, "אנחנו נמצאים בימים לא פשוטים במציאות הישראלית,  ירושלים היא 'עיר שחוברה לה יחדיו'. היא עיר שתמיד ידעה לחבר את השבטים השונים. אני שמח שהצלחנו להקים בכנסת את השדולה באופן חוצה מחנות- ככה צריך". עוד אמר חבר הכנסת, "ירושלים של היום היא המעבדה של מדינת ישראל של המחר. בהרבה מאוד מגמות היא משקפת את המקום אליו תגיע כל מדינת ישראל בעוד כמה עשרות שנים".

ח"כ דן אילוז מטעם הליכוד נשא דברים: "השדולה היום היא עבורי צעד ראשון לקיום ההבטחה שלי להמשיך לשרת את העיר ירושלים. ירושלים היא של כולנו, ולכן כולנו צריכים לשאת באחריות על שגשוגה ופיתוחה. זו בדיוק הסיבה שהקמנו את השדולה הזאת".  לדבריו: "חברי כנסת מכל הארץ, ממפלגות רבות בקואליציה ובאופוזיציה, באים ביחד ומתחייבים לפעול למען ירושלים. נעלה כולנו את ירושלים על ראש שמחתנו".