שר התקשורת עונה לטלי גוטליב: "גם הלב שלי רותח"

שר התקשורת הגיב לבקשתה של ח"כית טלי גוטליב ואמר כי הוא לא מתכוון לסגור את ערוצי התקשורת גם אם הם חוצים את הגבול: "לא הייתי רוצה לחיות במדינה בה הממשלה סוגרת ערוצים שמבקרים אותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/23 08:55 כג באייר התשפג

שר התקשורת עונה לטלי גוטליב: "גם הלב שלי רותח"
קרעי, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

חברת הכנסת מהליכוד, טלי גוטליב, ביקשה אמש (שבת) משר התקשורת, שלמה קרעי, להפסיק שידורי תקשורת בעת מצב מיוחד ובעת חירום בעורף. "לשר התקשורת יש סמכות להפסיק שידורי תקשורת בעת מצב מיוחד ובעת חירום בעורף כפי שהכריזה הממשלה. אדוני השר זה הזמן להשתיק את שידורי 11, 12, 13 במסגרת סמכותך לפי ס. 13 לחוק הבזק", כתבה גוטליב בעמוד הטוויטר שלה. בתוך כך ,השר קרעי, הגיב הבוקר לבקשתה של גוטליב.

"לא הייתי רוצה לחיות במדינה בה הממשלה סוגרת ערוצים שמבקרים אותה"

שר התקשורת אמר כי הוא לא מתכוון לסגור את ערוצי התקשורת גם אם הם חוצים את הגבול. "טלי יקרה, גם הלב שלי רותח, אבל לא הייתי רוצה לחיות במדינה שבה שר התקשורת או הממשלה סוגרים ערוצים שמבקרים אותם, גם אם הם חוצים את הגבול ולעיתים מבלבלים בין אויב לאוהב".

טלי גוטליב

טלי גוטליב צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בסיום דבריו, ציין קרעי כי הפתרון לכך הוא הרפורמה בתקשורת אותה הוא מקדם. "הפתרון הוא הרפורמה שלי בתקשורת, שבה הכוח היחיד נמצא בידי הצופים. הם קובעים. הם מרימים או מורידים שידורים. רק הם".

עמית סגל עוקץ את הח"כית מהליכוד: "לשים על מיוט"

בעקבות בקשתה של גוטליב, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, עקץ. "לכל אחד מאיתנו יש גם סמכות לשים את היוזר של טלי גוטליב על מיוט", כתב הפרשן הפוליטי בעמוד הטוויטר שלו.