דני דנון :"תמיד אפשר לסמוך על עופר כסיף"

עופר כסיף כינה את פעילות צה"ל ברצועה בתור טבח, וחבר הכנסת מהליכוד הגיב: "כבר היה לנו חבר כנסת שסייע לארגוני הטרור - כולנו זוכרים מה עלה בגורלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 16:12 יח באייר התשפג

דני דנון :"תמיד אפשר לסמוך על עופר כסיף"
דני דנון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברקע תקיפות צה"ל ברצועת עזה הלילה הלילה (ג') ועם היוודע על חיסולם של שלושה בכירים בג'יאהד האיסלאמי. חבר הכנסת  עופר כסיף גינה את התקיפות בשל דיווחי הפלשתינים על פגיעה ילדים, וכינה את מפלגת עוצמה יהודית "מפלגת הזוהמה הגזענית". בתגובה כינה חבר הכנסת דני דנון את כסיף "גיס חמישי" והשווה אותו לחבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה שנאשם בסיוע לאויב.

"כבר היה לנו חבר כנסת שסייע לארגוני הטרור - כולנו זוכרים מה עלה בגורלו"

"טבח בעזה שמטרתו אחת", כתב כסיף, "השארת מפלגת הזוהמה הגזענית בממשלה". עוד האשים את ישראל "הדם שנשפך, ועוד יישפך, בראשה של ממשלת הטרור הכהניסטית. נמשיך להיאבק נגד פשעי הכיבוש ולמען שלום צודק לטובת שני עמי הארץ". 

"תמיד אפשר לסמוך על ח"כ עופר כסיף שישמש כגיס חמישי בזמן מערכה", הגיב דנון, "כבר היה לנו חבר כנסת שסייע לארגוני הטרור - כולנו זוכרים מה עלה בגורלו".

ח"כ עופר כסיף בכנסת

ח"כ עופר כסיף בכנסת צילום: דוברות הכנסת. יצחק הררי

זו היא לא הפעם הראשונה שבה כסיף מאשים את ישראל בהאשמות כאלה. חבר הכנסת מחד"ש נפסל בעבר על ידי וועדת הבחירות המרכזית לכנסת, אך אושר בידי בית המשפט העליון. בשבוע שעבר, לאחר מותו משביתת רעב של המחבל חאדר עדנאן, האשים את ישראל ברציחתו. "הכיבוש קיבל את מבוקשו", כתב כסיף, "הכיבוש הצליח להתנקש בדם קר בח'דר עדנאן. הוא נרצח בגלל דעותיו. זו לא טעות - זו הייתה המטרה. נתניהו מחפש תבערה בכל דרך והדם יהיה על ראשו, ראש הנחש". בעבר אף השווה בין נער שנרצח בפיגוע למחבל שחוסל באותו היום בשכם.