ליברמן תוקף: "גנץ ולפיד משרתים את נתניהו"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן תקף את יאיר לפיד ובני גנץ בעקבות חידוש השיחות עם הקואליציה סביב הרפורמה המשפטית: "משחקים לידיו של נתניהו ועוזרים לו לממש את היעד המרכזי שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 10:40 יא באייר התשפג

ליברמן תוקף: "גנץ ולפיד משרתים את נתניהו"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נציגי הקואליציה והאופוזיציה צפויים להמשיך (ג') את השיחות סביב הרפורמה המשפטית בבית הנשיא. מי שפחות אוהב את השיחות בין שני הצדדים, הוא יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף את חבריו באופוזיציה, יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד ויו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ וטען כי הם יפלו לפח שראש הממשלה, בנימין נתניהו טומן להם.

"לפיד וגנץ משחקים לידיו של נתניהו ועוזרים לו לממש את היעד המרכזי שלו"

"המשך השיחות בבית הנשיא ומשחקי הכאילו בין הקואליציה והאופוזיציה הם טעות חמורה", פתח ליברמן את דבריו, "לצערי, לפיד וגנץ משחקים לידיו של נתניהו ועוזרים לו לממש את היעד המרכזי שלו- העברת התקציב עד סוף החודש כפי שהחוק מחייב, שכן בלי העברת התקציב תתפזר הכנסת".

גנץ ולפיד.

גנץ ולפיד. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו הציע לגנץ וללפיד אני מציע לחבריי ללמוד מעט מההתנהלות של ראש האופוזיציה הקודם נתניהו, שסירב לחלוטין לשתף פעולה עם הממשלה הקודמת אפילו בנושאים שהוא קידם בעבר בעצמו, למשל תקנות יו"ש וחוק האזרחות. נכון שבשונה מנתניהו ודחליליו לנו כן יש כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס, ובניגוד אליהם לא נפעל נגד הציבור, הערכים והאידאולוגיה שלנו.

"לפיד וגנץ ממשיכים בהתנהלות הזאת, הם פשוט משרתים את נתניהו"

ליברמן הזכיר לחבריו כי הם צריכים להיות אופוזיציה לממשלה. "אך תפקידנו להיות אופוזיציה לוחמת למען עתיד מדינת ישראל ולדעת גם לא להתפשר כשצריך להגיע להכרעות ובכך לשמור על המדינה ציונית, דמוקרטית וליברלית. שיהיה ברור, בכל יום שעובר בו ולפיד וגנץ ממשיכים בהתנהלות הזאת, הם פשוט משרתים את נתניהו".

ראש הממשלה נתניהו |

"משרתים את נתניהו". ראש הממשלה נתניהו | צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בסיום דבריו, אמר ליברמן כי "שלא יהיו לאף אחד ספקות או אשליות, יום אחרי שנתניהו יעביר את התקציב הוא יאשים את האופוזיציה שהיא זו שהכשילה את השיחות ויחדש באופן מיידי את הניסיונות שלו להשתלט על מערכת המשפט ועל ועדת הבחירות המרכזית".