תגובה ראשונה של מאי גולן לתפקיד החדש שהציע לה נתניהו

השרה מאי גולן מגיבה להצעה לכהן בתפקיד קונסול ישראל בניו יורק: "אם אתמנה, אעבוד עם מנהיגי כל הארגונים היהודיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 21:27 כט בניסן התשפג

תגובה ראשונה של מאי גולן לתפקיד החדש שהציע לה נתניהו
מאי גולן במליאת הכנסת | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נתניהו הציע לאחרונה לשרה מאי גולן להתמנות לתפקיד קונסול ישראל בניו יורק במקום אסף זמיר, שהתפטר בעקבות הרפורמה במערכת המשפט. הערב (ה') גולן הגיבה בפעם הראשונה להצעה שקיבלה מנתניהו.  

"אעבוד עם מנהיגי כל הארגונים היהודיים"

גולן כתבה בחשבון הטוויטר שלה כי מוחמאת מההצעה. "אני רוצה להבטיח לכולם שאם אתמנה, אייצג ב-100% את המדיניות של ראש הממשלה נתניהו ושל מפלגת הליכוד אליה אני שייכת. אם אתמנה, אעבוד עם מנהיגי כל הארגונים היהודיים – כחלק מהמאמץ לחזק את השותפות הגדולה בין ישראל לקהילות יהודי ארצות הברית".

ביקור בקהילה הבוכרית שבניו יורק

גולן נמצאת בימים אלה בניו יורק, והיום היא ביקרה בקהילה הבוכרית המונה כ-70,000 איש. גולן הגיעה לתיכון לבנות "אור חנה", יחד עם חגית לבייב והרב וולוביק, וסיפרה: "פגשתי נערות מדהימות, משכילות, אכפתיות, ויותר מהכל - כמהות ללמוד עוד ועוד אודות המורשת של עם ישראל ולחזק את הזהות היהודית שלהן".

"הסברתי להן שבעיניי, יש להן חלק קריטי ונדבך חשוב בגאולה שלנו בעתיד לבוא, ותפקידן הוא לשמור על האש היהודית דולקת גם מחוץ לארץ. בסיום המפגש אמרתי לבנות שאני מצפה לפגוש אותן בע"ה כשיעלו לארץ ישראל וימשיכו את מסורת אבות אבותינו במדינה הקדושה שלנו".