ההחלטה של הבכירים שגרמה לתסכול בליכוד: "שום הגיון"

להפתעת רבים בקואליציה, היום בבוקר הצטרפו שלושה פוליטיקאים חדשים לסבב השיחות בבית הנשיא, חברי כנסת בליכוד העבירו ביקורת על כך שלא הסיעה בחרה את הנציגים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/04/23 16:35 יב בניסן התשפג

ההחלטה של הבכירים שגרמה לתסכול בליכוד: "שום הגיון"
נתניהו, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

אל סבב השיחות בבית הנשיא בנוגע לרפורמה המשפטית הצטרפו הבוקר שלושה פוליטיקאים נוספים שמייצגים את הקואליציה, השר יואב קיש וחברי הכנסת חנוך מיליביצקי וקטי שיטרית מהליכוד. גורמים במפלגה אומרים לחדשות כיפה כי ההחלטה כי דווקא אלו הח"כים שייצגו את המפלגה לא התקבלה במסגרת סיעתית אלא על ידי דמויות בכירות בליכוד. 

"שום היגיון או הליך פרוצדורלי תקין"

אחד מחברי הכנסת בליכוד מתח ביקורת על אופן בחירת הנציגים ואמר לחדשות כיפה: "לא ברורה הסיבה לבחירתם של נציגי הליכוד החדשים לצוות המו"מ ללא שום היגיון או הליך פרוצדורלי תקין. אין לי אלא להסיק שראש הממשלה לא מנהל את האירוע. כולי תקווה שהנציגים החדשים לא יפגעו במו"מ".

הפגישה הקודמת בבית הנשיא

הפגישה הקודמת בבית הנשיא צילום: קובי גדעון/ לע"מ

נציגת הליכוד למשא ומתן, חברת הכנסת קטי שיטרית אמרה היום ל'חדשות כיפה' ביציאה מבית הנשיא: "הפגישה הייתה ברוח ממש טובה ולבבית, היה דיון ארוך, והפערים לא היו גדולים, היו הסכמות על הרבה דברים".

לגבי המשך דיוני ההסמות בבית הנשיא: הצוותים המקצועיים ייפגשו בחול המועד פסח, הצוותים הפוליטיים יפגשו שוב אחרי פסח. עם זאת, אין הרבה אופטימיות בקרב בכירי הקואליציה על הסיכויים של השיחות לייצר הסכמה רחבה.