נתניהו בירך את מאי גולן: "דבר שאני בזמנו יזמתי"

בפתח ישיבת הממשלה, בירך נתניהו את את דודי אמסלם ומאי גולן שמצטרפים לשולחן הממשלה: "הופכים אותו למשרד רשמי". על חיסול המחבל בעיר העתיקה: "נותן גיבוי מלא למשטרת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/23 12:16 יא בניסן התשפג

נתניהו בירך את מאי גולן: "דבר שאני בזמנו יזמתי"
נתניהו בישיבת הממשלה, צילום: קובי גדעון, לע"מ

מברך את השרים החדשים: בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (א') ביקש נתניהו לברך את השרים החדשים דודי אמסלם ומאי גולן: "אני רוצה לברך את חברנו דודי אמסלם שמצטרף לשולחן הממשלה, ברוך בואך. אנחנו מקימים היום גם את המשרד למעמד האישה, דבר שאני בזמנו יזמתי כאגף בממשלה והיום אנחנו הופכים אותו למשרד רשמי, אז ברוכה הבאה השרה מאי גולן".

 

על התקיפות בסוריה, המיוחסות לישראל אמר נתניהו: "אנחנו פועלים נגד הטרור בכל האמצעים, ואנחנו עושים זאת בשני אופנים: ראשית, אנחנו פועלים ונלחמים נגד המחבלים עצמם. בחודשים האחרונים כוחותינו חיסלו עשרות מחבלים ועצרו מאות אחרים". נתניהו גם גיבה את השוטרים לאחר חיסול המחבל בהר הבית ואמר: "אני נותן גיבוי מלא למשטרת ישראל על סיכול המחבל בהר הבית בסוף השבוע. כולנו מתפללים לשלום חיילי צה"ל שנפצעו בפיגוע הדריסה אמש בגוש עציון".

נתניהו בישיבת הממשלה

נתניהו בישיבת הממשלה צילום: קובי גדעון/ לע"מ

"רבים ממנהיגי האופוזיציה הנוכחית תמכו בשינויים"

נתניהו התייחס לשיחות ההידברות בבית הנשיא בימים האחרונים ואמר: "באשר לוויכוח הפנימי: אנחנו נמצאים כעת בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה. אני רוצה להזכיר לכם שלפני הבחירות רבים ממנהיגי האופוזיציה הנוכחית תמכו בשינויים מהותיים במערכת המשפט. לכן יש כאן בסיס להסכמות שברצון טוב, בהידברות אמיתית, אפשר להגיע אליהם".

מאי גולן

מאי גולן, השרה לקידום מעמד האישה צילום: עמיאל ירחי