גורמים בליכוד נגד משפחת נתניהו: "שיאים חדשים של ציניות"

הדיווחים על כך שבסביבת נתניהו היו מתואמים עם מארגני השביתה ביום שני האחרון, התקבלו בתדהמה אצל חלקים בליכוד: "נתניהו פנה לאויב המשק והפעיל את נשק יום הדין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/23 15:34 ח בניסן התשפג

גורמים בליכוד נגד משפחת נתניהו: "שיאים חדשים של ציניות"
נתניהו, צילום: Avi Ohayon/GPO

ביום שני האחרון הושבת המשק בישראל במחאה על התנהלות הממשלה, שורה של דיווחים מצביעים על כך שלמשפחת נתניהו הייתה יד בשביתה, על פי דיווח של הכתב מיכאל שמש בכאן 11 שרה נתניהו הייתה בקשר עם יו"ר ההסתדרות על מנת שיפעיל לחץ על הממשלה.

נתב"ג

נתב"ג - שביתה מכוונת? צילום: Tomer Neuberg/Flash90

גורמים בליכוד מתייחסים לדיווחים ואומרים לחדשות כיפה: "התיאום בין משפחת נתניהו להסתדרות שובר שיאים חדשים של ציניות אפילו של משפחת נתניהו. כדי לכופף את יריב לוין שלחם בעוז כדי למנוע התקפלות מבישה ברפורמה המשפטית, נתניהו פנה לאויב המשק והפעיל את נשק יום הדין. בושה וחרפה. עם נתניהו לא יקרה לעולם שום שינוי במערכת המשפט".

"זה מעשה חמור ומטורף"

בנוסף, חבר הכנסת חנוך מילביצקי אמר הבוקר בראיון לקול ברמה על הפרסומים ששרה נתניהו מעורבת בהשבתה של שדות התעופה: "אם הדיווחים נכונים - זה מעשה חמור ומטורף". נזכיר כי בעקבות השביתה מספר חברי כנסת פועלים להדחתו של יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן מתנועת הליכוד. 

הגיע הזמן להעמיד במקום עסקנים

השר שיקלי שפועל להדחת עידן מהליכוד "דרך פנחס עידן היא דרך הכוחנות והוועדים ולא פלא שהראשונים להתייצב לצידו היו אנשי מפלגת העבודה ומתנגדי הרפורמה. הגיע הזמן להעמיד במקום עסקנים סוציאליסטים שבריונותם אומנותם, ולהשיב את התנועה הלאומית-ליברלית למסלולה האידיאולוגי המקורי".