בן גביר החליט לסגור את תחנת הרדיו: "לא נאפשר פעילות הסתה"

השר לביטחון לאומי הוציא צו לסגירת תחנת הרדיו "קול פלשתין" שמקורה בשכונת בית חנינא בירושלים. בצו עליו חתם השר נכתב: "הנני מורה למנוע את קיום הפעילות בכל מקום בתחומי מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/23 13:17 כז באדר התשפג

בן גביר החליט לסגור את תחנת הרדיו: "לא נאפשר פעילות הסתה"
השר בן גביר, סגר את תחנת הרדיו הפלשתיניץ, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

סוגר את תחנת הרדיו הפלשתינית: השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הורה היום (ב') לסגור את תחנת הרדיו "קול פלשתין", תחנת רדיו רשמית של הרשות הפלשתינית, כך פורסם ב"ישראל היום". על פי הצו עליו חתם השר בן גביר, נאסר על התחנה או לעובדיה לשדר בתוך תחומי מדינת ישראל.

התחנה עצמה ממוקמת ברמאללה, אך נקלטת גם בתחומי ישראל. מי שמפעילה את תחנת הרדיו, היא חברת "מרסל" שיושבת בבית חנינא ולמעשה מהווה סניף של התחנה שממוקמת ברמאללה. לפי הדיווח בישראל היום, למקום הגיעו היום שוטרים והודיעו למפעילי התחנה על סגירתה.

בן גביר

בן גביר, סגר את הרדיו |  צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"מדינת ישראל היא הריבון"

בצו עלו חתום השר בן גביר נכתב: "מכוח סמכותי בחוק, הנני מורה למנוע את קיום הפעילות בכל מקום בתחומי מדינת ישראל, הנני מורה למחזיק במקום ולכל אדם אחר המנהל, המפעיל או הפועל במסגרת הפעילות, שלא לאפשר את הפעילות בכל תחומי מדינת ישראל" נכתב.

השר בן גביר הסביר את מהלך סגירת התחנה ואמר: "לא אקבל ולא נאפשר פעילות הסתה ותמיכה בטרור ובמחבלים, לא של הרשות הפלשתינית ולא של כל גוף אחר. מדינת ישראל היא הריבון וכל מי שינסה להילחם בנו, ימצא את עצמו בחוץ".