נתניהו נפרד מאשת הסוד: "אני מבקש ממך סליחה"

חני בליווייס, שליוותה את ראש הממשלה ב-30 השנים האחרונות שהלכה אמש לעולמה מובאת למנוחות. נתניהו ספד וביקש סליחה על שלא יכל לעזור לה יותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/23 13:00 כד באדר התשפג

נתניהו נפרד מאשת הסוד: "אני מבקש ממך סליחה"
נתניהו ורעייתו בהלוויית בלווייס, צילום: Gideon Markowicz/Flash90

נתניהו נפרד מחני בליוויס: משפחה, חברים ומוכיריה הרבים של חני בליוויס ליוו אותה היום (ו') למנוחות לאחר שאמש נפטרה. בליוויס, שהייתה עוזרתו ומנהלת לשכתו של ראש הממשלה נתניהו במשך 30 שנה והייתה מקורבת אלו מאוד, נפטרה אמש לאחר מאבק במחלה קשה.

נתניהו עצמו הגיע ללוויה וספד לבליוויס: "אני מבקש ממך סליחה שלא יכולנו להציל אותך. בכל מסע חיינו תמיד נזכור את חני הנפלאה. את בלתי נשכחת. אותה נזכור ונאהב תמיד" אמר נתניהו. אמש אמר עליה ראש הממשלה: "רעייתי שרה ואני, יאיר ואבנר, מבכים בצער עמוק על פטירתה של חני בליוויס - חברתי הטובה, מזכירתי ועוזרתי האישית זה כמעט 30 שנה. במשך שנים חני התמודדה בגבורה עם מחלת הסרטן. לצערי, למרות כל המאמצים, חני הלכה היום לעולמה. הספקתי לבקר אותה לפני ימים אחדים וגם לדבר איתה שלשום, בפעם האחרונה".  

נתניהו עם בליוויס

נתניהו עם בליוויס צילום: דוברות ראש הממשלה

"תנועת הליכוד איבדה היום חברה נפלאה שתחסר לכולנו"

נתניהו ציין כי חני הייתה חלק בלתי נפרד מתנועת הליכוד. "אין גבול לצער וליגון שמשפחתי ורבים אחרים חשים בשעה זו. חני הייתה חלק בלתי נפרד מנוף חיינו. היא תמיד הייתה שם, לצידי. מחויבותה הבלתי מעורערת לליכוד ולמדינת ישראל היו עדות לאופיה ולאהבתה לארצנו".