הנקמה של יו"ר הקואליציה ביולי אדלשטיין

אחרי שיולי אדלשטיין אתמול התקזז בהצבעה על חוק הנבצרות, בניגוד להוראות של יו"ר הקואליציה אופיר כ"ץ - בליכוד מודיעים מה יהיה העונש של אדלשטיין

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 14/03/23 19:58 כא באדר התשפג

הנקמה של יו"ר הקואליציה ביולי אדלשטיין
יולי אדלשטיין | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת יולי אדלשטיין מהליכוד נעלם אתמול בזמן ההצבעה על חוק הנבצרות, ובניגוד להנחיית יו"ר הקואליציה הוא התקזז בהצבעה הקריטית, היום מגיע העונש. יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד אופיר כץ הודיע לחבר הכנסת יולי אדלשטיין כי לא יוכל להגיש הצעות חוק פרטיות, הצעות לסדר או לדבר בשם סיעת הליכוד במליאה במשך שלושה שבועות של עבודת כנסת.

המהלך מגיע אחרי שאתמול בזמן ההצבעות על חוקי הנבצרות ופסקת ההתגברות, בלט בהיעדרו חבר הכנסת יולי אדלשטיין אשר קיזז את עצמו עם חברת האופוזיציה שרן השכל, אחרי ההצבעות אמר בכיר בקואליציה: "יולי אדלשטיין החל את צעדיו לעבר השמאל ושכח את הבוחרים ששלחו אותו. מצער לראות שמעדיף חיבוק מהאופוזיציה על נאמנותו למחנה הלאומי".

יו"ר הקואליציה אופיר כץ

יו"ר הקואליציה אופיר כץ צילום: דוברות הכנסת

אדלשטיין לא נשאר חייב

אדלשטיין עצמו, לא נשאר חייב והגיב לאותו בכיר בקואליציה ואמר: "החלטתי לעשות צעדים לכיוון השמאל - וכצעד ראשון אני מתכוון להציג בפני מליאת הכנסת את חוק ביטול ההתנתקות". אדלשטיין, הוא כזכור מיוזמי ביטול הסעיפים בחוק ההתנתקות שעבר אמש בקריאה ראשונה.