"החל את צעדיו לעבר השמאל": בליכוד תקפו את אדלשטיין שלא נשאר חייב

לאחר שלא הגיע להצבעות אמש והתקזז עם חברת הכנסת שרן השכל, תקף בכיר בקואליצה את אדלשטיין ואמר: "מצער לראות שהוא מעדיף חיבוק מהאופוזיציה". אדלשטיין הגיב לביקורת בסרקזם

חדשות כיפה חדשות 14/03/23 08:39 כא באדר התשפג

"החל את צעדיו לעבר השמאל": בליכוד תקפו את אדלשטיין שלא נשאר חייב
יולי אדלשטיין, מגיב לביקורות, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ביקורת מתוך הקואליציה: במהלךההצבעות על חוקי הנבצרות ופסקת ההתגברות, בלט בהיעדרו חבר הכנסת יולי אדלשטיין מהליכוד. אדלשטיין אשר קיזז את עצמו בהצבעה עם חברת האופוזיציה שרן השכל, הותקף לאחר ההצבעות כשבכיר בקואליציה אמר: "יולי אדלשטיין החל את צעדיו לעבר השמאל ושכח את הבוחרים ששלחו אותו. מצער לראות שמעדיף חיבוק מהאופוזיציה על נאמנותו למחנה הלאומי".

אדלשטיין לא נשאר חייב

אדלשטיין עצמו, לא נשאר חייב והגיב לאותו בכיר בקואליציה ואמר: "החלטתי לעשות צעדים לכיוון השמאל - וכצעד ראשון אני מתכוון להציג בפני מליאת הכנסת את חוק ביטול ההתנתקות". אדלשטיין, הוא כזכור מיוזמי ביטול הסעיפים בחוק ההתנתקות שעבר אמש בקריאה ראשונה.

יולי אדלשטיין |

יולי אדלשטיין | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שיתוף הפעולה של אדלשטיין עם האופוזיציה

אדלשטיין, תמך בעבר לא פעם בקריאה לאחדות ושיתוף פעולה עם האופוזיציה. לפני כשבוע חתם על מכתב יחד עם חברו למפלגה דני דנון ואנשי האופויציה גדי אייזנקוט וחילי טרופר. במכתב הזהירו מפני המצב הכלכלי, החברתי והבין לאומי של המדינה: "מדינת ישראל, מתמודדת בימים אלה מול אתגרים רבים ומורכבים בתחומי החברה, הכלכלה ומעמדה הבין לאומי וניצבת מול פיגועים קשים ואתגרים ביטחוניים חמורים מאי פעם", כתבו.

חברי הכנסת התייחסו למחלוקת סביב נושא הרפורמה המשפטית שבשבועות האחרונים הלכה והקצינה, ושבמסגרתה נשמעו קריאות לסירוב גיוס לצה"ל ואיומים במלחמת אחים. "מעל כל אלה מרחפת, כצל קודר, המחלוקת הקשה הקורעת ומפלגת את הציבור בישראל באשר להצעות השונות שעניינן מערכת המשפט בישראל" כך כתבו.