הח"כ הסרוג מתנצל: "בחירת מילים לא מוצלחת"

חבר הכנסת מתן כהנא מהמחנה הממלכתי כינה הבוקר את פעולות הקואליציה בנושא הרפורמה המשפטית, "פעולות איבה", אחרי הביקורת, כהנא מיהר להתנצל

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/03/23 12:23 כ באדר התשפג

הח"כ הסרוג מתנצל: "בחירת מילים לא מוצלחת"
יתנצל?, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בצל התקדמות הרפורמה המשפטית, התראיין הבוקר חבר הכנסת הסרוג מתן כהנא ממפלגת המחנה הממלכתי, אבל ביטוי אחד שהשתמש בו בראיון גרם לגולשים ברשתות החברתיות לזעום, ולכהנא לפרסם התנצלות מהירה. 

בראיון לגלי צה"ל אמר כהנא: "אנחנו מתואמים לחלוטין עם לפיד בענין עצירת החקיקה לפני שאר הדברים. אין דבר כזה לעשות גישור תוך כדי פעולות איבה מצד אחד הצדדים ואנחנו רואים שבאופוזיציה ממשיכים בכוח לחוקק כל הזמן"

אחרי שמספר גולשים ברשת החברתית טוויטר תקפו את כהנא על השימוש במילים, "פעולות איבה", שר הדתות לשעבר מיהר להתנצל וכתב בתגובה לראיון: "בחירת מילים לא מוצלחת. מתנצל".

לפיד מכנס ישיבת חירום

בשעה 13:30 תתקיים בלשכת ראש האופוזיציה ישיבה משותפת לראשי מפלגות יש עתיד, המחנה הממלכתי, ישראל ביתנו והעבודה. באופוזיציה אומרים שמנסור עבאס הוזמן לישיבת ראשי האופוזיציה ובחר שלא להגיע מסיבה אישית. נציגי מפלגת חדש - תע"ל לא הוזמנו. 

ההחלטה לכנס את ראשי האופוזיציה מגיעה בעקבות ההתקדמות של חברי הקואליציה בחקיקת הרפורמה המשפטית, רק היום צפויה הצבעה על חוק נבצרות בקריאה ראשונה והצבעה על פסקת ההתגברות בקריאה ראשונה.