לאחר שהתריע כי "רצח פוליטי הוא עניין של זמן" - אבטחה תוצמד לשר

רק לפני כשבועיים התריע שר המדע והחדשנות מפניי רצח פוליטי - ולפי החלטת גורמי הבטחון הרלוונטיים, בשל עליית עלייה ברמת האיום תוצמד לשר אקוניס אבטחה צמודה עד להודעה חדשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/23 19:50 יד באדר התשפג

לאחר שהתריע כי "רצח פוליטי הוא עניין של זמן" - אבטחה תוצמד לשר
השר אקוניס, צילום: כיפה

על פי החלטת גורמי הבטחון שהתקבלה היום (ג') תוצמד אבטחה לשר  המדע והחדשנות אופיר אקוניס. מגורמי הביטחון נמסר כי "בשל עלייה ברמת האיום, על פי החלטת גורמי הבטחון הרלוונטיים, תוצמד לשר אופיר אקוניס אבטחה צמודה עד להודעה חדשה".

נזכיר כי לפני כשבועיים, השר אקוניס הזהיר בטרם נכנס לישיבה מרצח פוליטי בישראל, וניתן להבין מדבריו כי אין מדובר בשאלה של "אם", אלא בשאלה של "מתי". 

"הדבר הזה הוא הדבר החמור ביותר שיכול לקרות"

"אני מתריע היום מפני רצח פוליטי בישראל", הכריז אקוניס. "אני חושב שרמת ההסתה של היריבים הפוליטיים עברה כל גבול. היא הולכת ומתגברת, אתם שומעים ורואים את הדברים. ישנם גורמים ובעיקר ראשי האופוזיציה, שפשוט מתעלמים מן המציאות. ואני אומר לכם כאן הבוקר הזה, 19 בפברואר 2023 - רצח פוליטי לצערי הרב הוא שאלה של זמן. אם ראשי האופוזיציה וגורמים אחרים כולל גורמי אכיפת החוק, שרואים את הדברים לא יתעשתו במהירות הדבר הזה עלול לקרות, והדבר הזה הוא הדבר החמור ביותר שיכול לקרות".

אקוניס המשיך ואמר כי אפשר ורצוי להתווכח על הרפורמה המשפטית, וכי הוא בעד ויכוחים והפגנות. "אדם צריך להביע את דעתו, אבל אדם צריך להפסיק להסית, או קבוצת אנשים צריכה להפסיק להסית. לצערי הרב ההסתה הזאת מגיעה גם ממנהיגי המחאה וגם מאנשים במחאה עצמה. אלה גם ראשי ממשלה לשעבר, גם ראשי עיר".