חבר הכנסת מהציונות הדתית מגיב: "איימן עודה צודק"

לאחר שאיימן עודה קרא לציבור הערבי להצטרף למחאה נגד הרפורמה המשפטית בטענה שבג"צ מכשיר את נציגיו בכנסת, אומר חבר הכנסת צבי סוכות: "איימן עודה צודק, על זה הרפורמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/23 12:15 יג באדר התשפג

חבר הכנסת מהציונות הדתית מגיב: "איימן עודה צודק"
צבי סוכות, מסכים עם איימן עודה על דבר אחד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"על זה הרפורמה" : חבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית הגיב היום (ב') לדברים שאמר איימן עודה במליאת הכנסת. עודה קרא בנאומו לציבור הערבי לצאת ולהפגין נגד הרפורמה המשפטית ולהצטרף למפגינים. טענתו של עודה הייתה שבג"צ הוא זה שמגן על בחירתם של חברי הכנסת הערבים מפני פסילה מריצה לבחירות, ח"כ צבי סוכות הגיב: "הוא צודק, על זה המאבק".

דבריו המלאים של חבר הכנסת סוכות:

צבי סוכות: "איימן עודה צודק" צילום: דוברות

עודה קורא להפגין נגד הרפורמה: "בג"צ הכשיר את היבא יזבק"

"הבוקר במליאת הכנסת קרא ח"כ איימן עודה לציבור הערבי להצטרף למחאות כנגד הרפורמה" אומר סוכות, "בין היתר אמר עודה על הדוכן כי 'צריך לומר מילה טובה לבית המשפט העליון כיוון שבית המשפט העליון הכשיר את היבא יזבק להתמודד לכנסת למרות שוועדת הבחירות המרכזית פסלה אותה'" ציטט סוכות את עודה.

איימן עודה

איימן עודה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

כזכור, יזבק נפסלה בוועדת הבחירות בעקבות תמיכה מפורשת בפעולות טרור חמורות כשבפסילתה תמכו גם מפלגות העבודה וכחול לבן. בעקבות פסיקת בג"ץ יזבק אכן כיהנה כחברת כנסת למשך כשנתיים. בהמשך מזכיר חבר הכנסת עוד מעשים בהם הייתה מעורבת יזבק כולל תמיכה במחבלים וטרור.

"הגיע הזמן שבית המשפט יחזור למקומו הטבעי"

חבר הכנסת צבי סוכות הוסיף: "איימן עודה צודק, זו דמותו של בית המשפט העליון. האם אנחנו רוצים להמשיך עם בית משפט שמכשיר תומכי טרור כאלה?! כזכור, גם מפלגת כחול לבן ואפילו מפלגת העבודה תמכו בפסילתה של היבא יזבק תומכת הטרור ובג"צ הפך את ההחלטה. על זה בדיוק הרפורמה. הגיע הזמן שבית המשפט יחזור למקומו הטבעי".