מטריד: אדם מחופש לדתי הגיע לביתו של רוטמן בפני קדם במהלך השבת

במהלך השבת הגיע ליישוב פני קדם אדם שהתחפש לדתי ושאל את תושבי היישוב אודות מיקום ביתו של יו"ר ועדת חוקה. לבסוף הוא נבלם על ידי האבטחה | רוטמן: "מצער שגלי ההסתה וההפחדה מטעם האופוזיציה ומארגני ההפגנות מביאים לאירועים שכאלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/23 22:11 ד באדר התשפג

מטריד: אדם מחופש לדתי הגיע לביתו של רוטמן בפני קדם במהלך השבת
פני קדם. ארכיון, צילום: Gershon Elinson/Flash90

אירוע חריג ביישוב פני קדם בו מתגורר יושב ראש ועדת חוקה, חוק ומשפט: אדם הגיע ליישוב במהלך השבת כשהוא מחופש לדתי, ניסה להגיע לביתו של ח"כ רוטמן - ונבלם על ידי האבטחה; כך על פי פרסום של יהודה שלזינגר ב"ישראל היום".

הגיע בשבת כי המצב חמור במיוחד

לפי הפרסום, תושבי היישוב מעידים כי בשעות הצהריים, בעיצומה של השבת, הגיע אדם עם רכב ליישוב הדתי, עצר אותו בשער, נכנס ליישוב ושאל את העוברים והשבים היכן נמצא ביתו של רוטמן. כעבור כמה דקות הגיע הגבר לביתו של רוטמן, שם נבלם על ידי המאבטח.

שמחה רוטמן

שמחה רוטמן צילום: דוברות הכנסת

הגבר טען כי הוא הגיע בא לשוחח עם רוטמן, וטען שהמצב חמור במיוחד ולכן הגיע במהלך השבת. המאבטח הזעיק משטרה, כשהשוטרים ביקשו לקחת אותו מהמקום הוא טען שהוא דתי ולא יכול לנסוע בשבת, אך בסופו של דבר עלה איתם לרכב ונלקח מהיישוב. מטעמו של רוטמן נמסר: "מצער שגלי ההסתה וההפחדה מטעם האופוזיציה ומארגני ההפגנות מביאים לאירועים שכאלה".

הבשורה המשמחת של פני קדם

נזכיר כי ברביעי האחרון אישרה מועצת התכנון העליונה, מת"ע, שורה של בשורות משמעותיות להתיישבות ביהודה ושומרון. בין ההחלטות שאושרו היו שתיים דרמטיות ביותר בדמות תוקף לתב"ע ראשון לישובים פני קדם בו מתגורר חבר הכנסת שמחה רוטמן, ומבואות יריחו שהסדרתם החלה לפני כשנתיים וחצי. בנוסף, אושרו להפקדה אלפי יחידות במעלה אדומים, ואושרו יותר מ-7,000 יחידות דיור בכל רחבי יהודה שומרון ובקעת הירדן - היקף כמות יחידות דיור הגדול ביותר שאושר אי פעם בדיון אחד.