רבנים בכירים בציונות הדתית מחזקים את רוטמן ולוין: "אל תיראו ואל תחתו"

שורת רבנים בכירים, בין היתר הרב דוב ליאור, הרב שלמה אבינר והרב שמואל אליהו, קוראים לקואליציה להמשיך בקידומה של הרפורמה המשפטית: "מי יודע אם לעת כזאת הגעתם למלכות, לשם כך נבחרתם ברוב ברור של הציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/23 19:05 כח בשבט התשפג

רבנים בכירים בציונות הדתית מחזקים את רוטמן ולוין: "אל תיראו ואל תחתו"
לוין ורוטמן בוועדת חוקה | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי מכתב של 75 רבנים מהציונות הדתית שקראו לפתוח במיידי בשיחות הידברות, מכתב רבנים חדש קורא לקואליציה להמשיך בקידומה. "אנו – רבני ישראל, מביעים את תמיכתנו בעניין הרפורמה החשובה במערכת המשפט אותה אתם פועלים להעביר", נכתב במכתב שפורסם היום (א').

הרבנים שחתומים על המכתב

"אנו רואים בזה תיקון ראוי ונכון למערכת המשפט אשר יביא את רצון העם וציפיותיו לידי ביטוי. אל תיראו ואל תחתו", נכתב עוד במכתב. "אנו קוראים לכם לא להירתע אלא להתקדם במשימתכם החשובה ולהגיע לתוצאה מוגמרת אשר תחזק את עם ישראל. מי יודע אם לעת כזאת הגעתם למלכות. יש חשיבות יתירה בעשיית הדברים בזמן הזה דווקא על מנת שלא להחמיץ את השעה, לשם כך נבחרתם ברוב ברור של הציבור".

על המכתב חתומים הרב דב ליאור, הרב מאיר מאזוז, הרב דוד חי הכהן, הרב שלמה אבינר, הרב יעקב שפירא, הרב יהושע מגנס, הרב ד"ר אליהו זייני, הרב אליקים לבנון, הרב שמואל אליהו, הרב אורי כהן, הרב אורי שרקי, הרב אשר אבידן, הרב ברוך וידר, הרב דוד פנדל, הרב חגי לונדין, הרב חננאל אתרוג, הרב יהושע שפירא והרב יוסף ארציאל.

בסוף המכתב: עידוד הידברות

בסיום המכתב נכתב כי "בד בבד עם העברת הרפורמה, אנו מעודדים הידברות אמיתית וכנה מתוך הערכה בין הצדדים. האחדות הינה נר לרגלינו ומהווה את יסוד קיום עמנו במשך כל הדורות. אנו מאחלים לכם שה' יסייע בידכם, ותזכו לרוב הצלחה במהלך החשוב אשר אתם מובילים, הצלחתכם היא הצלחת עם ישראל כולו".