"עשית מה ששרים אחרים לא עשו 25 שנה"

השר וסרלאוף התקבל במחיאות כפיים בהתיישבות הצעירה. מזכיר היישוב גבעת הראל: "מה שהצלחת לעשות, לא עשו שרים אחרים במשך 25 שנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/23 14:33 כג בשבט התשפג

"עשית מה ששרים אחרים לא עשו 25 שנה"
וסרלאוף , צילום: Flash90

לאחר החלטת הממשלה להסדיר תשעה יישובים מהתיישבות הצעירה הגיע אמש (ב') שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף לבקר ביישוב גבעת הראל שבבנימין בערב הרמת כוסית לכבוד הסדרת היישוב. 

במפגש עם חברי הישוב אמר השר וסרלאוף: "זכות נפלה בחלקי, אנחנו מקימים אגף שלם במשרדי להסדרת ההתיישבות הצעירה שיתעסק רק בזה ואנחנו נשקיע מאות מיליונים מידי שנה, לא רק לתת חשמל ומים שזה ברור ופשוט, אלא מבני ציבור ולתת את כל הצרכים שקהילה נורמטיבית צריכה לקבל, כמו במרכז הארץ".

השר וסרלאוף התייחס להקמת האגף להתיישבות שמוקם בימים אלו: "יש עבודה רבה לפנינו בעז"ה אנחנו בונים את זה עם אנשי מקצוע, בעבודה משותפת, עם שאר חברי הממשלה שתומכים בכך ומגבים אותנו במהלכים הללו". 

לסיום אמר השר וסרלאוף: "כל השרים גם מהציונות הדתית וגם מעוצמה יהודית, יש לנו חיבור ואת החיבור הזה אנחנו צריכים לעשות ביחד, בפרגון הדדי, בערבות הדדית, כי זה שובר שיוויון. אם אנחנו נעבוד יחד, אנחנו נצליח.

עמיחי שהואט מזכיר היישוב גבעת הראל, הודה לשרי עוצמה יהודית וחברי הכנסת: "החברה של עוצמה יהודית נלחמו בשיניים ועבדו מאוד קשה שהדבר הזה יקרה ואומר לשר וסרלאוף תודה עצומה. מאז שנכנסת לממשלה ומה שהצלחת לעשות, לא עשו שרים אחרים במשך 25 שנה ואנחנו מעריכים את ההשקעה, זה לא מובן מאליו, מודים לכם מעומק הלב".