המהלך החדש של השר לשעבר: אין ברירה

שר התקשורת לשעבר קורא לציבור הימין להצטרף אליו להפגנה סביב הרפורמה המשפטית. "נדרש ברקס מימין מתוך אחריות. מחאה של אלה שמאמינים שיש צורך בשינוי משפטי אבל לא מוכנים לתת יד לפירוק העם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/23 16:36 כא בשבט התשפג

המהלך החדש של השר לשעבר: אין ברירה
יועז הנדל, הימין צריך להפגין, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

על רקע ההתנגדות וההפגנות מהצד השמאלי של המפה סביב הרפורמה במערכת המשפט אותה מקדמת הממשלה, יועז הנדל, עיתונאי ושר התקשורת לשעבר, שרק בשבוע שעבר הצטרף לצוות הכותבים של העיתון "ישראל היום", יוצא במהלך ציבורי. הנדל פרסם היום (א') ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא קורא לימין להצטרף ליוזמה חדשה שלו, ולצאת להפגין יחד איתו כדי לדרוש מנבחרי הציבור לייצר הידברות בנושא הרפורמה המשפטית. 

"הפגנת הימין, אין ברירה. הימין צריך לצאת להפגין. חייבים לעצור את ההתנגשות, למנוע מלחמת אחים. דווקא מימין- יחד עם אלה שהצביעו עבור הממשלה ורצו משילות ולא קריסת מערכות", כך כתב הנדל, והזהיר, "אני חושש מהתפרקות של המדינה. אני יודע שאתם שותפים לחשש. כן לתיקונים משפטיים, אבל בהדברות ובאחריות".

מחאה של אלה שמאמינים שיש צורך בשינוי משפטי אבל לא מוכנים לתת יד לפירוק העם

בהמשך לדבריו אלו, כתב הנדל, "נדרש ברקס מימין מתוך אחריות. מחאה של אלה שמאמינים שיש צורך בשינוי משפטי אבל לא מוכנים לתת יד לפירוק העם. אנשי ימין שנלחמים על הסכמות שמאמינים בשלמות העם והארץ. בבניית גשרים ולא בשריפה שלהם", בסיכום דבריו הזמין את הימין להצטרף להפגנה שיזם: "במוצאי שבת הבא, נתכנס בירושלים בגן הפעמון. את הקולות האלה הממשלה שומעת".

הפגנות נגד הרפורמה המשפטית

הפגנות נגד הרפורמה המשפטית צילום: תומר ניוברג / פלאש 90