אופוזיציה בלי ראש: לאן נעלם יאיר לפיד?

מאז שהפסיד בבחירות, ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפי ממעט להגיע לכנסת והוא למעשה חבר הכנסת מהאופוזיציה שנמצא הכי מעט במשכן הכנסת | לשכת לפיד בתגובה: "ממשיך להוביל את המאבק"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/02/23 14:31 יז בשבט התשפג

אופוזיציה בלי ראש: לאן נעלם יאיר לפיד?
יש עתיד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפני שלושה חודשים הפסיד ראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד בבחירות ונאלץ לפנות את לשכת ראש הממשלה ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו, אבל מאז שהוא מכהן כראש האופוזיציה הוא ממעט להגיע לכנסת ולמעשה הוא חבר האופוזיציה שנמצא הכי מעט במשכן, למעט חבר כנסת אחד שעבר אירוע לבבי. 

איפה יאיר לפיד? ראש האופוזיציה כמעט לא מגיע לכנסת

על פי נתוני אתר זמן כנסת שאוסף את שעות הנוכחות של חברי הכנסת, לפיד היה במהלך חודש ינואר רק 50 שעות במשכן הכנסת. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו היה בכנסת רק 40 שעות בכנסת אבל נציין כי בניגוד ללפיד נתניהו עובד גם ממשרד ראש הממשלה כחלק מתפקידו.

"ממשיך להוביל את המאבק"

לשכת יו"ר האופוזציה אומרת לחדשות כיפה בעקבות הפרסום: "יו"ר האופוזציה, יאיר לפיד, וסיעת יש עתיד כולה מקדישים בימים אלו את כל זמנם ומרצם למניעת המהפכה המשפטית. מהפכה אשר תגרום לכך שישראל לא תהיה דמוקרטית יותר, הכלכלה הישראלית תיפגע, וכל זאת על מנת להגן על ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום ומינוי עבריין מורשע לשר למרות שבג"צ פסק אחרת. 

כנהוג, יו"ר האופוזציה, אינו חבר בוועדות הכנסת, אך הוא ממשיך להוביל את המאבק יחד עם חברי סיעתו, במסדרונות הכנסת, ברחובות, בתקשורת, בבתי המשפט ובכל האמצעים שעומדים לרשותנו".

לפיד בהפגנה