השר קרעי מגבה את כתבי ערוץ 13: "עיתונות חופשית - אחת מאבני היסוד"

לאחר תקיפת עיתונאי חדשות 13 בירושלים הגיב שר האירוע וכתב: "אסור להשתמש באלימות כנגד אף אחד, משום סיבה". מנכ"ל ערוץ 13: "זה חציית קו אדום"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 29/01/23 12:35 ז בשבט התשפג

השר קרעי מגבה את כתבי ערוץ 13: "עיתונות חופשית - אחת מאבני היסוד"
השר קרעי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגבה את העיתונאים: כתבי חדשות 13 אודי סגל ואלון בן דוד שידרו בכל מיני מצבים במהלך הקריירה שלהם, אך אמש (ש') נחצה קו אדום. במהלך שידורם של השניים ממקום הפיגוע הקשה בשכונת נווה יעקב, הותקפו בידי המון שהפסיק את שידורם באמצע ונהג באלימות כלפי העיתונאים.

התגובות לאירוע הקשה לא איחרו להגיע כשעיתונאים רבים הביעו תמיכה בשני העיתונאים שהותקפו. היום מגיעה גם תגובתו של שר התקשורת שלמה קרעי, בציוץ בטוויטר כתב השר קרעי: "אני מגנה את תקיפת עיתונאי חדשות 13 אמש בנווה יעקב. אסור להשתמש באלימות כנגד אף אחד, משום סיבה. כולנו אבלים וכואבים על הטבח הנורא וזה המאחד ולא המפריד בינינו. עיתונות חופשית ומגוונת היא אחת מאבני היסוד בדמוקרטיה. נפעל לשם כך ביתר שאת".

אלון בן דוד

אלון בן דוד צילום: Moshe Shai/Flash90

מנכ"ל חדשות 13, יורם אלטמן הגיב לתקיפת העיתונאים וכתב: "אני מגנה בתוקף את הניסיון לפגוע בצוות חברת חדשות 13. גילויי אלימות פיזית או מילולית כלפי עיתונאים וצוותי תקשורת מכלי תקשורת כלשהו, המגיעים לסקר ולדווח מהשטח בזמן אמת זה חציית קו אדום. אני מחזק את ידיהם של אנשי חברת החדשות ובטוח כי ימשיכו לעשות את עבודתם החשובה ללא מורא. תקשורת חופשית היא בנשמת אפה של הדמוקרטיה וכל ניסיון לפגוע בה הוא ניסיון לפגוע בדמוקרטיה הישראלית".

אודי סגל

אודי סגל צילום: Yonatan Sindel/Flash90