מיוחד הזמנת כבוד לכנסת לכל מי שנולד בתאריך הזה

לרגל יום ההולדת ה-74 של הכנסת – החליט יו״ר הכנסת אמיר אוחנה, לצרף לחגיגה את מי שחולקים עם הכנסת את התאריך בו נוסדה – ט״ו בשבט

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/01/23 09:31 ב בשבט התשפג

הזמנת כבוד לכנסת לכל מי שנולד בתאריך הזה
נתניהו חוגג יום הולדת. 2016, צילום: עמוס בן גרשום, פלאש 90

לאחר מספר שנים בהן חגיגות יום ההולדת הצטמצמו למינימום בשל מגפת הקורונה, הכנסת תלבש חג השנה, תתקשט במיטב תוצרת ותנובת הארץ ותציין את המאורע במליאה ובוועדות. בנוסף, יתקיימו שלל אירועים מיוחדים שייערכו ברחבי המשכן יחד עם אורחים מכל חלק הארץ ובראשם – מי שמציינים את יום הולדתם ביום כינון בית המחוקקים הישראלי. 

לנרשמים שיזכו צפויה חגיגה כפולה: ביום א' ה-5.2 תערוך הכנסת סיור אישי וייחודי לאנשים שייבחרו, הם יקבלו מזכרות אישיות מהמאורע, יזכו למפגש עם יו״ר הכנסת אמיר אוחנה ויצטלמו לתמונה קבוצתית על רקע המשכן. 

ביום למחרת (ב'), ישובו החוגגים לכנסת עם אישור כניסה ליציע המליאה עבור ישיבת הכנסת החגיגית לציון יום הולדת ה-74 של הכנסת, וייקחו חלק מרכזי בפעילויות השונות ובהם ועדות מבוימות, חדר בריחה פרלמנטרי מאתגר, תערוכות אומנות, הרכבים מוזיקליים ועוד.

יו"ר הכנסת ח"כ אוחנה מסר: "לכבוד 74 שנים לכינונה של הרשות המחוקקת ביקשתי לשלב בין השמחה הלאומית לבין השמחה הפרטית - ולהזמין לביקור חגיגי אזרחיות ואזרחים מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ שנולדו ביום הולדתה של הכנסת. הכנסת היא ביתם של אזרחי ישראל, שעריה פתוחים בפניהם בשגרה וכעת אף ביום חגם האישי שיהפוך לחוויה ייחודית". 

אז אם אתם מעוניינים או מכירים מישהו שירצה לחגוג את יום הולדתו יחד עם הכנסת:

  • שלחו מייל לכתובת: Shellyo@knesset.gov.il
  • כתבו בקצרה על עצמכם ולמה אתם רוצים לבוא.
  • צרפו את ספח תעודת הזהות שבה מצוין תאריך הלידה (ט״ו בשבט או למי שאינו מציין את יום הולדתו לפי לוח השנה העברי - 14 בפברואר).