מיהרה להכחיש: בקואליציה האשימו את היועמ"שית בקידום נבצרות נתניהו

לאחר מכתב ראשי הקואליציה בו התריעו ביועמ"שית מעצם הדיון על הוצאתו של נתניהו לנבצרות, מכחישה בהרב מיארה את עצם קיום דיון בעניין: "בניגוד לנטען בתקשורת"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 23/01/23 19:56 א בשבט התשפג

מיהרה להכחיש: בקואליציה האשימו את היועמ"שית בקידום נבצרות נתניהו
גלי בהרב-מיארה, צילום: Shir Torem/Flash90

מכחישה במהירות: מוקדם יותר היום (ב') שלחו ראשי הקואליציה מכתב חריף ליועמ"שית בו תקפו אותה על הדיון שהיא מקיימת בנושא נבצרותו של נתניהו לדבריהם. בהרב מיארה מגיבה במהירות לראשי הקואליציה ומבהירה במכתב ששלחה אליהם, כי לא ניהלה דיון בעניין נבצרותו של ראש הממשלה.

במכתב התגובה המהיר כותבת בהרב מיארה כך: "במענה למכתבכם שבנדון, ומבלי להתייחס לדברים כפי שתיארתם, הריני להבהיר כי בניגוד לנטען בתקשורת, לא קיימתי דיונים בדבר נבצרות ראש הממשלה". המכתב כאמור, מגיע בתגובה למכתב ההאשמות של ראשי הקואליציה בו טענו כי היועמ"שית לא הכחישה את הפרסום אודות דיונים אלה בתקשורת.

מכתב התגובה של מיארה:

מכתב התשובה של מיארה

מכתב התשובה של מיארה צילום: ללא

במכתב עליו חתומים נציגי כל סיעות הקואליציה נכתב: "לאחרונה התפרסמו בתקשורת מספר ידיעות לפיהן את מנהלת דיונים ביחס לאפשרות של 'הוצאת' ראש ממשלת ישראל ל'נבצרות'. לתדהמתנו, לא הכחשת את הפרסומים עד לרגע זה".

"ניסיון הפיכה משפטי"

עוד הוסיפו במכתב: "אנו רואים לכן בדיונים שכאלו, ככל שיתקיימו, ניסיון הפיכה משפטית חסר סמכות ובלתי חוקי בעליל, בין שהוא מכוון לעתיד ובין שהוא מכוון לעת הזו. הוא אינו שונה מניסיון הפיכה בידי איש צבא סורר" הם מוסיפים במכתב.

מכתב ראשי הקואליציה:

מכתב ראשי הקואליציה

מכתב ראשי הקואליציה צילום: ללא

"העם, נבחריו וממשלת ישראל לא יקבלו לעולם החלטה חסרת סמכות" נכתב, "שמשמעותה ביטול הבחירות בקלפיות, ביטול המשטר הדמוקרטי והתגברות בלתי חוקית על ריבונות העם ונציגיו הנייר עליו תיכתב החלטה שכזו יהיה חסר ערך. הוא לעולם לא יגבר על כוחם של מיליוני פתקי הנייר שבאמצעותם הצביע העם".