מתיחות במפלגת עוצמה יהודית: "מרגישים פגועים"

אחרי שחברי הכנסת של מפלגת עוצמה יהודית התבטאו בצורה מעוררת מחלוקת, יו"ר המפלגה השר איתמר בן גביר התנער מדברי חברי הכנסת, מה שהביא לאווירה מתוחה בסיעה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 11/01/23 16:54 יח בטבת התשפג

מתיחות במפלגת עוצמה יהודית: "מרגישים פגועים"
בן גביר עם יצחק וסרלאוף, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

כלי התקשורת סערו אמש בעקבות אמירות חריגות של חברי מפלגת עוצמה יהודית, חבר הכנסת צביקה פוגל אמר כי יש לעצור את גנץ ולפיד באמת בגידה וחבר הכנסת אלמוג כהן הוסיף כי יש לשים עליהם אזיקים, הבוקר בן גביר התנער מהאמירות ואמר כי הוא לא אוהב אותן, מה שהוביל למתיחות. 

לחדשות כיפה נודע על מתיחות במפלגת עוצמה יהודית בעקבות ההתנערות של יו"ר המפלגה השר לביטחון פנים איתמר בן גביר מהאמירות של חברי המפלגה, על פי גורמים במפלגה, "חברי הכנסת מרגישים פגועים וישנה אווירה עכורה".

ההודעה הדחופה של בן גביר לחברי הכנסת שלו: "זה לא עובד ככה"

בהודעה מתוך קבוצה פנימית של עוצמה יהודית כתב בן גביר: "אני מאוד אוהב את צביקה ואני גם מעריך את רוח הלויאליות שיש כאן. גם אני מבין את כולם: ההסתה וההמרדה נגדנו. אבל עדיין: אל תלכו לכיוון של "לעצור את לפיד וגנץ, נשים אותם באזיקים".

מאיפה אתם לוקחים את זה? אתם יודעים מצוין שזה לא יקרה. תגידו שהם ממרידים, מסיתים נגדנו כל הזמן! אבל אנחנו לא נעצור מתנגדים פוליטיים, המשטרה לא תעצור אותם. זה לא עובד ככה ואנו לא מתכוונים לעשות דבר כזה. גם אין יכולת לעשות דבר כזה. אל תלכו לכיוונים הלא נכונים והלא ראויים".