מירי רגב זועמת: "לא יכול להיות שפקידים בכירים יקבעו לשר"

סערת המינוי לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה: אחרי שנציבות שירות המדינה הודיע כי היא פוסלת את פעיל הליכוד משה בן זקן שהביאה רגב, בשיחה שהגיעה לידי כיפה רגב זעמה על המהלך

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/01/23 14:13 יא בטבת התשפג

מירי רגב זועמת: "לא יכול להיות שפקידים בכירים יקבעו לשר"
רגב, צילום: Miriam Alster/Flash90

שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב בחליטה למנות את פעיל הליכוד משה בן זקן לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה היוקרתי, אבל נציבות שירות המדינה הודיעה כי היא פוסלת את המינוי בשל פערים מקצועיים, רגב זעמה על ההחלטה. 

בשיחת טלפון שקיימה במסדרונות הכנסת אמרה רגב: "לא יכול להיות שפקידים בכירים ככל שיהיו יקבעו לשר מי יהיה המנכ״ל שלו". על פי דיווחים שרת התחבורה מתכוונת להביא את אישור המינוי אל שולחן הממשלה למרות התנגדות הנציבות. 

סמוטריץ' החליט: זה הסרוג שיהיה האיש החזק באוצר

סמוטריץ' במינוי ראשון: שר האוצר החליט, עורך הדין הסרוג שלומי הייזלר יכהן כמנכ"ל משרד האוצר. בהודעה על המינוי כתב סמוטריץ': "אנחנו מתחילים את העבודה על בניית תקציב מדינה אחראי". הייזלר שירת בעבר בפרקליטות ועבר גם במשרד המשפטים.

"שלומי הוא מנהל ערכי, מוכשר וחכם, שמגיע עם ניסיון רב בעשיה הממשלתית" כתב סמוטריץ',  "הרקע וההבנה המעמיקה שלו בתחומי המקרקעין, התכנון והתשתיות יסייעו לנו בקידום מואץ של רפורמות בתחום התשתיות תומכות הצמיחה והדיור. אני מודה לשלומי על התגייסותו למשימה".

סמוטריץ' הוסיף את האתגרים הגדולים שעומדים בפניהם וכתב: "אנחנו מתחילים את העבודה על בניית תקציב מדינה אחראי ומוטה צמיחה ותשתיות ועם הרבה בשורות לאזרחי ישראל, ומצמידים לו שורה של רפורמות מבניות במשק להסרת חסמים, מאבק בריכוזיות, וקידום תחרות ומנועי צמיחה. אני מבקש לאחל למנכ"ל המיועד הצלחה גדולה. יחד בעזרת השם נעשה הרבה טוב למען מדינת ישראל".