"מי אתה? אתה חושב שפה זה הוועדה המסדרת? שב בשקט"

מילים קשות הוטחו בישיבת הליכוד לפני ההצבעה על אמיר אוחנה כיו"ר הכנסת הבא. חברי הכנסת ביטן, אמסלם ודנון תקפו את נתניהו ולוין: "חוצפה שלא כינסתם את הוועדה עד עכשיו"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 28/12/22 13:20 ד בטבת התשפג

"מי אתה? אתה חושב שפה זה הוועדה המסדרת? שב בשקט"
ביטן ואמסלם בכנסת, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ישיבה סוערת בליכוד: הבוקר (ד') לאחר שחוקק בכנסת חוק הסמכויות של בן גביר, כונסה לראשונה מאז הבחירות ישיבת סיעת הליכוד. בישיבה הובאה להצבעה מועמדותו של אמיר אוחנה לתפקיד יו"ר הכנסת ומועמדותו של אופיר כץ לתפקיד יו"ר הקואליציה. שני המינויים אותם הביא נתניהו אושרו בפה אחד בישיבה, אולם לא הכול עבר חלק והטונים עלו במהלך הישיבה.

צפו בדבריו של אוחנה לאחר ההצבעה:

חברי הכנסת שתקפו את נתניהו ולוין

מיכאל שמש מפרסם חלקים ממה שנאמר בסיעה ונראה שיש חברי כנסת בליכוד שמאוד לא אהבו את התנהלותו של נתניהו בתקופה האחרונה. דנון, ששקל להכריז על מועמדותו לתפקיד יו"ר הכנסת ולאחר פגישה עם נתניהו, חזר בו אמר בישיבה: "איזו חוצפה שלא כינסתם את הסיעה עד עכשיו, לא מקובל עלי שעשו מה שרוצים בהסכמים".

דני דנון

דני דנון צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

עימות בין ביטן ואמסלם לקיש

גם חברי הכנסת ביטן ואמסלם תקפו ועל פי הדיווח של שמש אמסלם צעק על נתניהו: "אתה לא תפריע לי, תתן לי לדבר, אתה והוא (לוין) לא תעשו מה שאתם רוצים". גם דוד ביטן שכבר הטיח ביקורת על נתניהו על הדרך בה ניהל את ההסכמים הקואליציונים צעק לעברו של חבר הכנסת יואב קיש: "מי אתה? אתה חושב שפה זה הוועדה המסדרת? שב בשקט?" קיש השיב: "אני אגיד מה שאני רוצה" וביטן הגיב: "שב בשקט".