באופוזיציה ביטלו קיזוזים וחברי הכנסת לא יצאו להלווית הרב דרוקמן

זעם בגוש נתניהו לאחר שכמה מחברי הכנסת מהאופוזיציה הנכנסת, ביטלו את הקיזוזים עם רוטמן וסעדה שכרגע לא יוכלו לצאת להלווית הרב | הפתרון המסתמן לשאר חברי הכנסת: פתיחת המליאה תידחה לשעה 17:30

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/22 11:50 ב בטבת התשפג

באופוזיציה ביטלו קיזוזים וחברי הכנסת לא יצאו להלווית הרב דרוקמן
משה סעדה, האופוזיציה ביטלו את הקיזוז, צילום: דוברות הכנסת/נועם מושקוביץ

חברי הכנסת לא יוכלו לצאת ללוויית הרב דרוקמן: זעם בגוש נתניהו לאחר  שלטענתם האופוזיציה העתידית ביטלה קיזוזים בועדות שניתנו לחברי כנסת שביקשו לצאת להלווית הרב דרוקמן. בין חברי הכנסת: משה סעדה ושמחה רוטמן למשל שהיה אמור להתקזז עם ח"כ מישראל ביתנו, אך קיזוזו בוטל.

סעדה ורוטמן לא יוכלו לצאת להלוויה

גורמים בישראל ביתנו אומרים בתגובה לדפנה ליאל: "זה לא נושא דחוף, מוזמנים לעצור את הדיון ולהמשיך אחרי ההלוויה". גם במפלגת יש עתיד לא מסכימים לקזז בטענה שחברי הכנסת צריכים להשתתף בדיון בכל מקרה ולא להתקזז. מי שכיבדה את הבקשה לקיזוזים היא מפלגת המחנה הממלכתי שקיזזה את חבריה בוועדה המסדרת לטובת חברי הכנסת שביקשו לצאת להלווית הרב. 

מה שמסתמן כרגע מהכנסת זה ששני חברי הכנסת, שמחה רוטמן ומשה סעדה לא יצאו להלווית הרב וייאלצו להישאר בכנסת להמשך הדיונים וההצבעות כרגיל. הפתרון המסתן לשאר חברי הכנסת שמעוניינים ללכת ללוויה אך צריכים לחזור להצבעות במליאת הכנסת היא שפתיחת המליאה תידחה לשעה 17:30 ובכך יספיקו חברי הכנסת לחזור בזמן להצבעות.