איילת שקד זומנה להעיד נגד שרה נתניהו - כך היא הגיבה

שרת הפנים היוצאת איילת שקד זומנה למסור עדות נגד בני הזוג נתניהו כחלק ממשפט שמתנהל נגדם, שקד שעבדה בעבר עם נתניהו הודיעה כי אין טעם לשלוח לה זימון

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 11:40 א בטבת התשפג

איילת שקד זומנה להעיד נגד שרה נתניהו - כך היא הגיבה
איילת שקד, צילום: פלאש 90

בבית המשפט מתנהלת היום תביעת לשון הרע שהגיש פרקליטו לשעבר של נתניהו, דוד שמרון נגד אדם בשם דוד ארצי שטען כי שומרון הראה לו בעבר חוזה סודי שמסמיך את שרה נתניהו להשתתף בדיונים חשובים ביטחונית ודיונים על מינויים בכירים, שומרון תבע את ארצי והוא בחר בתגובה לזמן דמות מפתיעה לתת עדות. 

על פי פרסום של עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 איילת שקד זומנה למסור עדות והגיבה כי אין טעם להזמין אותה לתת עדות בין היתר משום שמעולם לא התבטאה בפומבי באשר לשרה נתניהו וכי אין לה מה למסור בעדות. 

איילת שקד מרגיעה את חבריה שרוצים לרדת מהארץ

בשבוע שעבר כתבה שקד על מסרים מרגיעים שהעבירה לחבריה שחוששים מהממשלה החדשה: "אני מבינה את החשש מסעיפים שונים בהסכמים הקואליציוניים אך החשש מההכבדה בנשיאה בנטל אינו מוצדק בעיני, לאור התופעות שאנחנו רואים כבר היום בשטח: החברה החרדית נפתחת לציבור הכללי, יותר חרדים מצטרפים בכל שנה לשוק העבודה וההשכלה".

שקד קראה לחוששים: "תנו צ'אנס לממשלה החדשה, שפטו לפי המעשים ולא לפי כותרות בוהקות, מפחידות ומגמתיות בתקשורת". לסיום הבהירה השרה היוצאת: "אני לא סנגורית של הממשלה, ולא יכולה לשכנע אנשים כמה טוב פה, אני רק מבקשת להזכיר שהסיפור של העם היהודי ששב לארצו גדול יותר ממשלה כזו או אחרת".