אחרי שלא עברה את אחוז החסימה, איילת שקד מתכוונת להתפקד לליכוד

בבחירות האחרונות נעצר המסע של שרת הפנים אחרי שלא עברה את אחוז החסימה עם הבית היהודי, ופרסום חדש טוען כי היא מתכוונת להתפקד מפלגת השלטון | מקורביה: "אפשרות שנמצאת על הפרק, אך דבר לא סגור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/22 12:04 כד בכסלו התשפג

אחרי שלא עברה את אחוז החסימה, איילת שקד מתכוונת להתפקד לליכוד
איילת שקד, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

56,775 בני אדם הצביעו למפלגת הבית היהודי בראשות איילת שקד. הסקרים הוכחו כנכונים, המפלגה לא עברה את אחוז החסימה, ושרת הפנים נשארה מחוץ לכנסת ה-25. פרסום חדש של יקי אדמקר ב'וואלה' טוען כי שקד מתכוונת להתפקד לליכוד.

שלוש שנים לפני התמודדות בפריימריז הליכוד

נזכיר כי בליכוד, המפלגה הגדולה ביותר בכנסת בראשה עומד בנימין נתניהו, נדרשות שלוש שנים של חברות במפלגה לפני התמודדות בפריימריז. בעבר שקלה איילת שקד להתפקד לליכוד, אך בסופו שלד בר המהלך לא יצא אל הפועל.

לפי ההערכות, לממשלה שתוקם יהיו כמה שנים טובות של פעילות, כך שבסיומן יעבור פרק הזמן הדרוש לשקד בכדי להתמודד בפריימריז במפלגה. בדיווח של אדמקר מובא ציטוט מפי גורמים בסביבת שרת הפנים שטוענים כי "זו אפשרות שנמצאת על הפרק, אך דבר לא סגור".

שקד נואמת באירוע. סליחה

שקד נואמת באירוע של הבית היהודי | צילום: כיפה

שקד על נתניהו: "מאחלת לו ברכה והצלחה"

נזכיר כי לפני הבחירות היא ביקשה סליחה מבוחריה באירוע שקיימה הבית היהודי בגבעת שמואל, על רקע החלטתה להכנס לממשלת השינוי עם רע"מ. בסדרת ראיונות שהעניקה אחרי הבחירות לערוצי הטלוויזיה המרכזיים דיברה על ההפסד והמחשבות להמשך. לדפנה ליאל בחדשות 12 אמרה כי "הציבור הכריע וצריך לכבד את ההכרעה הזאת". היא גם בירכה את נתניהו: "מאחלת לו ברכה והצלחה ושיזכה להקים ממשלת ימין יציבה לארבע שנים שתחזיר את המדינה לתפקוד".