גפני מאיים: אם זה יקרה לא נבוא להצביע

יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני התייחס היום לעומס החקיקה שמצפה לקואליציה בחג החנוכה הקרוב והעביר מסר לנתניהו שלא יגיעו להצבעה בלילות החג

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/22 11:07 כד בכסלו התשפג

גפני מאיים: אם זה יקרה לא נבוא להצביע
משה גפני, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני נאם כעת במליאת הכנסת והתייחס לעומס החקיקה של הקואליציה הנכנסת שנפל על חג החנוכה שמתחיל היום, גפני העביר מסר לשותפים ואמר: "אם ייקבעו דיונים בכנסת בחנוכה בלילות - לא נבוא. יש גבול למה שאנחנו משדרים לעם ישראל במהלך חג החנוכה".

על הצעת חוק פיצול סיעה שאישרה ועדת הכספים בראשותו אמר גפני, "שאלו אותי למה אני מסכים לדון ולהעביר את החוק הזה בוועדת הכספים, מה זה קשור אליך? והאמת היא שזה באמת לא קשור אלינו, ביהדות התורה מאז קום המדינה לא היה פיצול של חלק מחברי הסיעה. אבל ידעו כולם, כל נושא שלאיווט ליברמן היה חלק בו - קשור אלי, ואם אני יכול למחוק עוד חוק ששר האוצר הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל תמך בו - אני בעניין."

כרגע לא צפויים להתקיים דיונים בלילות החג, נזכיר כי הקואליציה והאופוזיציה הגיעו להסכמה על מועדי דיוני מליאת הכנסת בשבוע החג כדלקמן: בימים ראשון שני ושלישי, דיוני המליאה ייערכו בין השעות 10:00 ויסתיימו בשעה 15:00. עוד סוכם, כי בימים אלו לא ייערכו דיונים בוועדות הכנסת לאחר השעה 16:00 אחה"צ, למעט בוועדה המסדרת.