ראיון חבר הכנסת הרב עמיחי אליהו: אתם רואים מחבל - תורידו לו את הראש

אחרי הפיגוע הקשה שהתרחש הבוקר בירושלים, קיימנו ראיון עם חבר הכנסת הרב עמיחי אליהו מעוצמה יהודית: "אין לנו פריווילגיה להמשיך למשוך את הזמן"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/11/22 10:49 כט בחשון התשפג

חבר הכנסת הרב עמיחי אליהו: אתם רואים מחבל - תורידו לו את הראש
הרב עמיחי אליהו, צילום: כיפה

בעקבות הפיגוע הקשה בירושלים ישבנו לשיחה קצרה עם חבר הכנסת הרב עמיחי אליהו, "בוקר קשה ואווירה מתוחה וטעונה, האנשים מרגישים שההפקרות נמשכת ואנחנו צריכים להתכנס לקראת ממשלה, אין לנו ברירה", אמר הרב עמיחי. 



מה תעשו נגד גל הטרור הזה?

הטרור הזה הוא תוצאה של רוח של מחבלים שאיש לא טיפל בהם מלבד טיפול נקודתי, צריך לשבור את הרוח של כל מי שחושב להרים יד, לשבור לו את החלום ולהעיף אותו מהארץ, אנחנו חייבים להגיע למצב שאנחנו לא מוותרים למי שגונב נשקים מבסיסי צה"ל, מישהו מנסה לפגוע בנו ולערער את הקיום שלנו במדינת ישראל ועד שאנשים לא יבינו שמנסים לפגוע בקיום שלנו וצריך לתת מענה גם ברוח וגם בכוח. 

הפתרון הוא בחוק מוות למתחבלים?

אני חושב שזה קריטי, מוות למחבלים גם בחקיקה וגם בתודעה, שוטר, חייל או אזרח, אתה רואה מחבל - תוריד לו את הראש, מה זה הדבר הזה, למה שהוא יצא חי, למה שהם יחשבו שהם יכולים לפגוע בנו? חזרנו לפה, לירושלים אחרי 2,000 שנה, למה שנוותר להם. ברגע שהם יבינו את זה וברגע שנדע מה אנחנו רוצים מעצמנו, הם גם יבינו את זה. 

יאללה ממשלה, אין לנו פריווילגיה להמשיך למשוך את הזמן

אז למה אין ממשלה בישראל?

אני גם שואל את עצמי את אותה שאלה, יאללה ממשלה, נבחרנו, קדימה לעבודה, אין לנו פריווילגיה להמשיך למשוך את הזמן, הממשלה הרעה הקודמת צריכה לעבור מהעולם ואנחנו צריכים בהקדם לבצע פה תיקון משמעותי.