צפו ישראל ביתנו מאגפת מימין את הקואליציה שתקום: אלו הצעות החוק שיגישו

מפלגתו של אביגדור ליברמן הגיעה לנשיא המדינה ובחרו שלא להמליץ על אף מועמד לראשות הממשלה | במענה לשאלת כיפה אמר השר עודד פורר כי המפלגה תגיש הצעות חוק ימניות כמו עונש מוות למחלבים ואף החלת ריבונות על בקעת הירדן

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/22 15:39 טז בחשון התשפג

ישראל ביתנו מאגפת מימין את הקואליציה שתקום: אלו הצעות החוק שיגישו
ליברמן ופורר, צילום: Flash90

אחרי היוודע תוצאות הבחירות הסופיות, החל השבוע טקס ההמלצות אצל נשיא המדינה בו מביעים נציגי המפלגות את רצונם בנוגע לזהות ראש הממשלה. היום (ה') הגיעו בין היתר גם נציגי מפלגת ישראל ביתנו. בין הנציגים היו ח"כ יבגני סובה, השר עודד פורר ומנכ"לית המפלגה.

אצל הנשיא הביעו הנציגים את דעתם והחליטו כי לא ימליצו על אף אחד, והדגישו כי הם מפלגת ימין. לאחר יציאתם, נשאלו על ידי כיפה מה תהיה המדיניות שלהם בנוגע לחוקי ימין אותם קידמו בעבר. השר פורר השיב כי יגישו אותם כדי "לממש את המדיניות שעליה אנחנו נלחמים. גם עונש מוות למחבלים, גם החלת הריבונות בבקעת הירדן. אני מתכוון להגיש אותם".

צפו:

ביהדות התורה מבהירים שלא יאפשרו שינויים בהר הבית: "גם נתניהו לא"

כזכור, מוקדם יותר היום (ה'), במענה לשאלת כיפה אם יאפשרו לחבר הכנסת איתמר בן גביר להוביל שינויים בסטטוס קוו בהר הבית אמרו נציגי יהדות התורה כי "ההלכה אוסרת על עליה להר הבית, אנחנו מודאגים מכל צעד של מישהו בהר הבית, אנחנו לא נהיה חלק מהשינויים בהר הבית, גם נתניהו לא יהיה חלק משינויים בהר הבית". חבר הכנסת יעקב אשר אמר: "רוב מוחלט של הציבור היהודי רוצה שהעם יהיה יהודי ומסורתי ודמותה של המדינה צריה להיות יהודית".