בכיר מיש עתיד מתכוון להדיח את לפיד: "אתמודד מולו"

חבר הכנסת רם בן ברק ממפלגת יש עתיד הודיע הבוקר כי לקראת הבחירות הבאות הוא מתכוון להתמודד נגד יו"ר המפלגה יאיר לפיד על מנת להדיח אותו | שעה לאחר פרסום הריאיון פרסם בן ברק הבהרה "מאמין ביאיר לפיד"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/11/22 11:11 טז בחשון התשפג

בכיר מיש עתיד מתכוון להדיח את לפיד: "אתמודד מולו"
לפיד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יאיר לפיד אומנם יושב בראשות מפלגת יש עתיד מיון הקמתה, אבל יש מי שרוצה להחליף אותו בתפקיד, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, חבר הכנסת רם בן ברק מיש עתיד אמר הבוקר בראיון לרשת ב': "אם לפיד ירוץ שוב, אתמודד מולו לראשות המפלגה".

בן ברק הוסיף ותקף את סמוטריץ' ואמר על השר המיועד: "הוא עשה הכול כדי להשתמט. אני בטוח שיש ציבור גדול שאומר 'אוי ואבוי מה עשינו, לא תיארנו לעצמנו שנצליח ושזה מה שיקרה' כשאתה מבין שהולכים לפסקת התגברות ברוב של 61".

בן ברק מיהר לפרסם הבהרה "תמיד האמנתי ביאיר לפיד"

זמן קצר אחרי הריאיון הבהיר בן ברק את דבריו ואמר: "אני מאמין, ותמיד האמנתי, בראש הממשלה יאיר לפיד (בזכותו הצטרפתי לפוליטיקה) וכל רצוני היה שיהיה ראש הממשלה הבא. כרגע כל רצוני שיוביל את האופוזיציה אל מול מה שמסתמן כפגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית, ואני אמשיך לתמוך בו, ולעמוד לצידו במאמץ החשוב כל כך לשמור על הדמוקרטיה הישראלית. הוא יעשה את זה באותה נחישות וכשרון שפעל בזמן שהיה ראש הממשלה, והוביל את ישראל להצלחות באירועים ביטחוניים וכלכליים קשים.  בהצלחה לגוש השינוי בהובלת יאיר לפיד המשימה היא קשה".